Friends

Är jättenoga med mina vänner, har svårt att lita på folk for real liksom i IRL, tänk hur de är på SS då.. Har blivit lurad och sviken på många gånger att jag tappat förtroendet för vänner, inte alla men endel.
.
Var en kompis till mig, som jag trott mycket bra om men det visade sig att hon gick och snackade skit om mig bakom ryggen. Inte direkt trevliga saker heller, kunde aldrig tro nått sånt om henne, men även den som man minst anar kan snacka skit.
.
Se upp och VÄLJ dina vänner, plocka noga dom du litar mest på. Det är de tipset jag vill ge er så ni inte behöver bli svikna, men som sagt den man minst anar kan snacka skit bakom ryggen.
Hur noga är ni med vänner? Tell me =]

Wilmakatten ♥

Jag är väl sådär noga.

Plockar inte upp någon och bah: NUUU ÄR VI BÄSTISAR ♥



Utan jag l'r k'nna den som bekant f;rst, sen b;rjar vi bli v'nner, och vidare. Sviker den s[ sjunker den genast ner...

2012-04-27 @ 18:46:03
URL: http://thestarstablez.blogg.se/
Britney Moonwood

Jag passar inte ihop med folk som är helt olik mig, därför hittar jag nästan ingen på ss men IRL hittar jag många. Det dåliga är att ALLA snackar skit även jag gör det ibland, men jag har lärt mig att ta det speciellt när vi erkänner för varandra att vi snackat skit :-|

2012-04-27 @ 18:49:44
URL: http://britneystarstable.blogg.se/
Ruth

Jag ser hur det blir och sedan blir det som det blir. Jag kan inte minnas att någon av mina vänner snackat skit om mig någon gång, inte vad jag fått reda på i alla fall.

Vänner är bra. Men jag brukar nog automatiskt ta avstånd till de som verkar opålitliga. Det känner man ganska snabbt. Och de personerna är sällan roliga i övrigt heller.

2012-04-29 @ 16:54:15
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Ruth

Sedan beror det ju också på vad man definierar som "skitsnack"...

2012-04-29 @ 16:56:34
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Dakota Darkborn

jag är grymt noggran med mina vänner

2012-04-30 @ 01:40:35
URL: http://starstabletwins.blogg.se/
rebecca

Två tjejer som heter Britney och gloria har snackar skit om mig bakom min rygg så iza jag vet hur det är så nu har jag typ inga vänner för jag tror inte så mycket på vänskap ;-(

2012-04-30 @ 09:36:34
rebecca

Inte du britany

2012-04-30 @ 09:37:32





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood