~Julkalendern ~

 Har missat dagar med vinster på luckor eftersom jag ej har hunnit. Jag försöker så bra jag kan, men sålänge jag faktiskt inte "måste" blogga så måste IRL komma före. Men jag skulle kunna tänka mig denna blogg som ett liksom jobb :)
 
Iallafall så kommer jag strunta i luckorna jag missat (Det var inga roliga priser ändå xD) Klör imorgon direkt & Jag kommer ej ha bestämda tider på när luckorna kommer ut. Men kommer försöka hålla mig till 12.00 på helger och 18.00 på vardagar, men inte säkert :)
 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood