"Man inser aldrig vad man har försen det är borta"

 
Det citatet kan man säga stämmer OTROLIGT mycket. Man inser aldrig vad man har försen det är borta. Man kan nog inte föreställa sig det, fast det beror väll på, jag kan föreställa mig att jag slänger ett skräp som jag aldrig någnsin kommer se igen, det kommer inte göra någon påverkan alls. Men när någonting ligger varmt om hjärtat och det försvinner, man kan inte föreställa sig det.
När det händer någonting känns det jobbigare än man trodde det skulle va. 
 
Att alltid kunna vara glad på den man gillar, på det djuret men gillar är inte lätt. Man bråkar ibland och man gör hittan & dattan (Du kanske är arg på din pålle för den vill inte hoppa över det dumma hindret). Man tänker inte på att på 0,ingenting kan hela din värld snurrats runt. Och sedan hänger du upp & ned. Syfftet med detta inlägg är att alltid försöka vara glada på varandra & inte bråka, för helt plötsligt finns de kanske inte där? 
 
Nej men alla, vi får vara rädda om de vi har & uppskatta allt vi har. För helt plötsligt finns det inte kvar längre.
Det är väldigt viktigt att ibland får man tänka till, vad man verkligen egentligen har och sluta tänka på det man inte har.
 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood