Min SS-historia ~ Del 2- Sämsta & Bästa tiden

 
Oj det var ett tag sedan jag skrev detta med HÄR finner du del 1 ;)
 

 
I alla fall, vi hade skapat klubben Awesome Riders Club, det var sjukt kul och jag och Iza arrangerade oss väldigt mycket i den. Det är i denna tid jag nu inte kommer ihåg så mycket. Men under denna tid som jag och Iza ägde en klubb så blev vi mer & mer vänner, vi stod tightare & tightere. Vi blev ett TEAM. På något sätt var det alltid bråk med andra klubbar, massa onödigt tjaffs om ingenting. Jag ville aldrig bråka, jag var aldrig med egentligen. Jag stod inte på någons sida, men jag tyckte det var sjukt jobbigt när jag fick ta skit för någonting jag inte var delaktig i. Jag kännde att det var väldigt barnsligt och ville inte logga in på SS nästan alls. Det roliga var när det inte var bråk utan PEACE AND LOVE. Då var det kul, den bästa tiden i mitt SS-liv. Det var liksom under denna tid man lärde sig SS men byggde upp allting. 
 
Jag minns att jag & Iza tänkte skapa en blogg IRL, men då kom jag på "Iza, kan inte vi blogga om SS?" Det taggade vi genast igång på och pysslade ihop en liten söt rosa design. Sedan minns jag att vi skrev att vi skulle ha bättre uppdatering där, så man kunde läsa mer! Att blogga om SS blev genast en succé och bloggar skapades hit & dit. Hmmm... vad hände nu.... Ja det rann väll på sådär bråk hit & dit. Sedan peace hit & dit.
 
Tyvärr är det allt jag kommer ihåg, jag var inte delaktig i bråken så jag minns inget. 
Om jag skulle samla all fakta om alla bråk så skulle jag få skriva i säkert evigheter.
 
Det där var liksom del 2. Min SS-historia är som i 3 deler:
 
Del-1 början.
Del 2-Bråken sämsta & bästa tiden i mitt SS-liv.
Del 3- Den nya början.
 
Del 3 (Den nya början får ni i ett annat inlägg) ;)






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood