Min SS-historia ~ Del 3 - Den nya början

 
DEL 1
DEL 2
 
Ja nu kommer då den delen i mitt SS-liv som jag är inne i just nu.
 
Det började som långsamt gå in så att jag & Iza kom ifrån varandra mer & mer på sommar lovet, vi snackade typ aldrig. Även om jag försökte. Iza hade inte tid, mkt med hästar osv (tävlingar) :). Under hela sommaren var det ganska svårt eftersom jag blev endsam och fixa klubben, bloggen, hålla ordning på allt, blogga och mycket mer. Denna tid var även jobbig att stå själv eftersom mina päron seprarerade och jag var tvungan att sälja min ponny. Jag försökte vara stark, även om mitt liv var upp & ned. Helt själv var jag. Jag kämpade på även om Iza bloggade lite till & från. Det var en tråkig period. Men efter några månader började det gå bra igen, jag träffade på en grupp som jag pratade & var med, vi skypade tillslut hela dagarna och hade väldigt kul! Då flöt det mest på bra :D
 
Det gick ännu en tid och sommarlovet tog slut, min lilla grupp som jag levde i fick skolan att tänka på. Förutom 1 som jag fortsatte skypa med helatiden. Japp det är då Vera Vestdawn. Jag kände mig inte så själv längre och de var kul! Nu har jag och Värä känt varandra i ett halvår och ser inte ut som om vi kommer avsluta får vänskap heller. Min och Veras historia får ni i ett annat inlägg ngn annan gång xD
 
En helt vanlig dag travade jag runt i Steves gård och fick syn på "Jenny Snowhill". Jag kände igen hennes namn och förstod ganska snart att hon var ägaren i DBC, jag blev "rädd" för henne xD Varför? Jo, för hon ägde den STORA MÄÄKTIGA KLUBBEN DIAMOND BUBBLES COPMANY!! Haha det var länskigt xD Men hon skrev någonting i säg-chatt med någon.. Eller om hon pratade med sig själv..? Men iallafall när vi travade runt där började vi disskutera om SS-karaktärena har magar. Hon tyckte det ena & jag det andra xD Men vi blev vänner (Alltså vän-på vänlista xD) Och fortsatte disskutera, sen började vi babbla om allt mellan himmel och jord xD
 
Men 1 dag bestämmde vi att GF & DBC skulle sammarbeta. Det var fruktansvärt kul eftersom jag behövde hjälp med klubben! Så vi hade event ihop några gånger! Det var sjukt kul! :D
 
MEN tillslut bestämde jag mig för att radera GF och säga hejdå, 1 gång föralltid. R.I.P Kommer alltid älska GF för den klubben är speciell ♥
 
Jag stod där och skulle skapa en ny klubb, en ny start och satsa på den! Men då får jag ett erbjudande från Jen att komma in och ÄGA DBC med henne. Jag blev väldigt förvånad att lilla jag skulle kunna få hjälpa till att äga DBC! Jag tackade ja! DBC har alltid varit en toppenklubb! Alla GF'are som stod och väntade på att jag skulle skapa en ny klubb fick hoppa in i DBC, och vi skulle testa vara där i 1 vecka. Och så blev det, vi passade som in där, jag kännde mig hemma.
 
Det flöt på så ett LÅNGT & BRA TAG. Men tillslut kom jag in i perioden där jag funderade på att sluta på SS, förgått, aldrig återvända. Jag tvingade mig själv att logga in, det var inte alls kul. Det var ett mycket stort beslut jag gjorde. Tillslut slutade jag. Jag sa hejdå och allt blev stilla. Det gick 1-2 veckor och jag började längta tbx till SS, jag vet inte varför men jag återvände vilket jag nästan hade varit 100099% säker på att jag inte skulle göra. Jag trodde värkligen inte det. Men iallafall så startade jag upp igen, frågade Jen om jag fick komma in och hjälpa henne igen, det fick jag. Det tog ett tag innan allt blev som vanligt, bloggens statistik var ju nere men sakta men säkert kom den tillbaka.
Och nu är den som vanligt.
 
Allt är som vanligt.
 
Allt är som det ska vara.
 
Allt är precis perfekt.
 
Allt är BÄST.
 
Hmmm undrar när mitt SS-liv går in i sin 4-del? 
 
JA MEN NU TAR MIN SS-HISTORIA SLUT. DEL 4 KOMMER NÄR DEL 4 HAR PASSERAT ;)
 
 

Thea Northknight

Men, om man frågar Iza så är det helt annat, hon ville ff vara med dig, men så tappade ni varandra, och så slutade du svara henne.
Kanske är fel, men från henne låter det så?
Men aja, ville bara kolla :)

Svar: Enligt mig, nej :)
April Starwood

2012-12-29 @ 13:59:02
Nikki Greenfall

Har du haft en EGEN ponny IRL?

Svar: Ja, det har jag haft 2 st! :)
April Starwood

2012-12-29 @ 16:07:57
URL: http://nikkisworld.blogg.se
Kel-Kel 8)

I allt det dära träffade du mig oxå, ju..xD <3

Svar: Ja, men tror jag känt dig nästan under hela min SS-tid kära vänn <3 :*
April Starwood

2012-12-29 @ 16:50:11
URL: http://Kellandgold.blogg.se
Kel-Kel 8D

Sant :* <3

2012-12-29 @ 22:34:13
URL: http://Kellandgold.blogg.se
molly snowrock

Hej ;-)
Kan jag gå med i DBC :question::-)

2012-12-31 @ 10:00:56





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood