Dressyr i RH

Idag red jag somsagt ett dressyrpass i Ridhuset. Verkligen jättefint och stort (och ljust).
Han gick jättefint!
Sen svalkade jag benen på honom. Det gör jag varje gång efter ett hårt pass, antingen i vattnet i X antal min eller så tar jag kyllera/kyllinement.
Tog även med bikinin så jag badade lite jag med. Skönt efter ett svettigt dressyrpass :)
Nu ska jag skritta hem igen till Vingården, ni får massa bilder då! Vad jag gör före & efter ridpasset ;)
Vi hörs / Iza
 
 





April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood