Frostbeauty



Smeknamn: Ferarri
Född: 2009-09-20
Kön: Sto
Ras: Oldenburgare
Mankhöjd: 170cm
Färg: Skimmel

E: Silverlight

U: Starwinner

Ferarri har fått sitt smeknamn på grund av att hon springer så fort. Ferarri har långa spänstiga ben som gör att hon lätt tar sig fram och även fort. Dessa ben gör även att hon kan placera sig bra i både hoppning och dressyr. Eftersom hon är så ung så har vi inte hunnit tävla ännu, men vi tränar hårt och är på god väg! Ferarri har flera fina hästar i sin stamtavla som har vunnit och placerat sig bra i tävlingar. 

Ferarri är mycket lugn av sig, även fast hon inte har så mycket fart i benen har hon lätt att ta sig fram vilket är en fördel för henne. Hon är väldigt mysig och vill gärna ha uppmärksamhet, hon får inte glömas bort!

Jag köpte henne när hon var 4 år. Vilket gör att jag inte haft henne så länge ännu, men vi utvecklas tillsammans och vi satsar stort och hoppas på att få en karriär med mycket vister och skratt!
 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood