8DDDDDDDD

 
Världens lyckligaste!!!!! :'''''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 
Jaaaaaaa 8DDDDDD
Kommer vara inne hela kvällen så bara att mejla nu om att gå med (Ni som vill :P)
 

Anonym

JAAAA!! TACK TAAAACK TAAAAAAACK!! <3333 NU ÄNTLIGEN!! 8D TACK SNÄLLA APRILLIS!! <333 APP APP APP APP APPRRIIIL!! ;) Vill va med!! <33 GF <33

2012-07-30 @ 15:36:38
Rebecca goldhall

JAAAAAAAA!!!! JAG VILL VARA MED JAG VILL VARA MED!!

2012-07-30 @ 16:24:00
Nancy Moonnight :D

APRIL RENSA DIN MAILBOX I SS.
JAG VILL VARA MEEEED!!! <3
Jag var med i GF tills den splittrades, snälla söta rara får jag vara med i den "nya" GF? :')
Jag är inne just nu men din mailbox var full så jag kunde inte skicka på SS.
Men snälla får jag? :'D
/Nanc <3

Svar: rensat post nu Nancy ;D Kram App <3
April Starwood

2012-07-30 @ 18:27:30
Moa Northside

Jag vet att jag skrev en kommentar tidigare om GF, men det inlägget togs bort, tror jag, så jag skriver igen. ;P

Jag har varken varit med i Blue Bubbles eller tidgare GF men jag skulle jätte gärna ha en plats. Visst, det är inget måste, andra kanske förtjänar en plats mer. Jag hoppas att du inte tycker jag verkar klängig när jag skriver detta, för det vill jag verkligen inte vara.

Döm, dööm, döööm! Nu till fjäskigt smicker ! >:3 Jag gillar verkligen eran blogg, den är så fantastisk. Jag tycker också du, April, är så inspirerande när du inte faller när du utsetts för taskiga kommentarer. Det är så himla starkt. Jag tycker det är fel att folk skriver/säger så om dig. Det är dumt av andra människor att trycka ned folk med taskiga kommentarer bara för att dom är avundsjuka/ osäkra på sig själva/ eller en massa andra saker. Det jag ville säga med allt det här är att du verkligen är inspirerade, och de flesta av dina(era) bloggläsare tycker du är fantastisk.

Slut på fjäskigt smicker. >:P Nej, men alla mår väll bra av lite smicker, right? :)

Svar: Aww tack, bara du menar det så! ;D Hoppas det eftersom jag blir så glad när jag hör sånt här <3 Tack, tack så jättemkt! <3Visst får du en plats, ofc! :D
April Starwood

2012-07-30 @ 18:36:55
Moa Northside

Klart jag menar det ! <33

Seriöst ? OMG, GF <33

tack så himla mycket :D Guud, jag som var på så himla dåligt humör förut för att Nellie Northside blev upprörd för att vi har samma efternamn, och skrev på sin blogg att jag hade härmat henne när det egentligen bara var slumpen. Fast jag blev på mycket bättre humör nu :DDD

Lots of love xxx <33

2012-07-31 @ 00:17:55
URL: http://moshifoto.blogg.se
Alicia snowstar

Nu tror jag att"Upplös klubben" är borta för díg! xD:)

2012-07-31 @ 09:26:11





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood