Jag älskar er <3

Hoppas ni förstår vad det betyder att ni skriver så sjukt fina kommentarer till mig! <3
 
(Klippte bort lite som inte hörde till kommentaren) ;)
 
Moa Northside:
Jag gillar verkligen eran blogg, den är så fantastisk. Jag tycker också du, April, är så inspirerande när du inte faller när du utsetts för taskiga kommentarer. Det är så himla starkt. Jag tycker det är fel att folk skriver/säger så om dig. Det är dumt av andra människor att trycka ned folk med taskiga kommentarer bara för att dom är avundsjuka/ osäkra på sig själva/ eller en massa andra saker. Det jag ville säga med allt det här är att du verkligen är inspirerade, och de flesta av dina(era) bloggläsare tycker du är fantastisk.
 

 
Hoppas ni förstår att det går rakt in i hjärtat! <3 Det betyder så grymt mkt så ni anar inte! <3
tack, tack, tack, tack, tusen tack! <3 Ni får mig att vilja blogga och forstsätta! <3 Det är inte så liksom "åh tack så jättemkt <3" Utan det betyder VÄRKLIGEN det gör det 20000000%!
 
Love U!! ;**
 
 
 
 
 
 
 

Nellie Northside

GAH! DET DÄR ÄR JU MITT EFTERNAMN D'8
Dock håller jag med denna Moa... MEN GAH.

Svar: :o xD
April Starwood

2012-07-30 @ 21:25:15
URL: http://nelliestarstable.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood