saknar <3

VARFÖR hatar alla oss så mycket?! 
 
Jag lägger av. Jag har tagit min bloggpaus och jag är supertaggad att blogga, sure. Men det är inte därför jag vill sluta. Utan blir typ ledsen varje gång jag loggar in på SS, vet inte varför. Men jag kan erkänna här och nu:
 
Jag saknar Equestrian Stars Riders. Jag saknar gemenskapen, jag saknar alla, jag saknar klubben, jag saknar minnerna, jag saknar ALLT. Jag skulle göra allt för att få tillbaks klubben. Jag saknar när alla va bra vänner och alla var glada, jag saknar eventen, jag saknar ridlektionerna, jag saknar klubbchatten som blinkade konstant varje sekund...
 
och nej, jag mår inte dåligt. Jag är glad. Jag deppar inte.  Detta är bara hur jag känner just nu på SS. Känns som alla har typ gett upp hoppet att vilja va med i GF.
 
Jag vet inte hur ni känner, men jag vill att alla ska vara glada. Som förr, men just nu är typ alla sura på mig iaf. Jag vill reda ut saker och ting, jag vill vara tillbaks i januari. Jag vill inte vara här. Jag vill inte vara Iza längre. 
 
MISS YOU OLD CLUB </3
 
Här kommer lite bilder från den bästa tiden in my life..
 
 
 
 
 
SAKNAR DETTA <3

Ruth Shortwood

Jag hatar när jag får nostalgikänslor för något någon annan har varit med om.

2012-07-07 @ 12:18:13
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Brit =^-^=

Allt förändras Iza, allt och alla man får acca det. Folk har nog börjat hata er för att ni jämt påstår att ni har Sveriges största ss blogg, ss största klubb osv. Liksom hur vet ni det? Kopierat från er:

Varför skapade vi klubben?
Jo, vi skapade den för våra klubbar innan hade ALLA slutat i bråk. Vi var trötta på bråk, vi ville ha något nytt. En klubb där bråk var förbjuden, vi siktade högt. Inte trodde vi att det skulle vara Starstables största klubb till slut!
För att ställa dig i kön till Starstables största klubb kan du mejla antingen Iza eller April.

Men vadå starstables största klubb? Hur vet du det, det är bland annat sånt som gör att folk blir trötta på er. Men varför radera GF för det? Inget kan bli som det var Iza

Svar: Brit, jag är så trött på dig.
DU SÅRADE MIG REJÄLT. Men bryr du dig? Sen har vi visst största klubben, bara för att du ska o vara med i Alicias klubb kommer du göra allt för att trycka ner oss. För att hennes klubb ska bli bättre.

Och GE MIG EN KLUBB som är större. GÖR DET så är jag tyst.
Herregud, det är såna som DU som får en att vilja sluta.
April Starwood

2012-07-07 @ 12:21:17
URL: http://cutecookie.bloggplatsen.se
Brit =^-^= (tar ss paus)

Thh, varför fråga du "VARFÖR hatar alla oss så mycket?" jag svara på din fråga. Varför skulle jag slösa tid på att trycka ner er? Vadå sårade dig? Jag ser inget som kan ha sårat dig I______I jag bryr mig f*n inte om vad du säger Iza. Jag går med i Allis klubb om jag vill? Vad är ditt problem? Hur tänker man? Varför skulle jag "trycka ner er" för att jag är med där!? Chilla

2012-07-07 @ 13:00:39
Steffie

Håller med dig! Saknar ESR så in i helvete! Det var en dröm varje dag när man loggade in och man såg att någon ny hade gått med och alla bara "HEJ"

/En som saknar ESR

2012-07-07 @ 13:43:50
URL: http://starstableplanet.blogg.se
Steffie

Jag hatar er inte.....jag tycker ni är snälla, glada, positiva och...ja allt man kan vara, som bra kamrater. :D

Ps.Det ser så himla gulligt ut när ni rider på två likadana hästar - Ds (Puss)

2012-07-07 @ 13:46:10
URL: http://starstableplanet.blogg.se
Ruth Shortwood

Hej. Kunde inte kommentera det senaste inlägget så jag gör det här i stället.

Det är inget fel på er klubb eller blogg. Klubben är bra, rolig, med trevliga medlemmar och bloggen imponerar med nyskapande idéer, intressanta åsikter och snygg layout. Att ni skriver att ni har "Star Stables största blogg/klubb" väcker däremot känslor och uppmärksamhet som ni själv märkt - ni skulle nog själva reagera om någon skrev samma sak (även om det kan vara sant). Många ser upp till er, men det kommer alltid finnas de som väljer att säga emot att ni verkligen har den största bloggen/klubben. Eftersom ni skriver det så kan ni upplevas som skrytsamma, och folk blir avvaktande om de upplever klubbägare som skrytsamma. Det är nog den största orsaken till att ni får oönskade kommentarer från fega anonyma.

Innan jag gick med i Golden Fighters var jag lite skeptisk. Minns att jag såg er uppradade i ridhuset där ni talade om att ni var Golden Fightare, och jag fick ingen lust att vara med för ni var så många. ;_;
Det var en dåvarande vän/bekant till mig (jag minns inte riktigt, minns inte ens vem det var) som berättade att hon eller någon hon kände hade blivit illa behandlad i GF. Jag märkte att hon försökte få mig att själv ogilla klubben, så jag sa att jag helst ville bilda mig en egen uppfattning om hur klubben var. Någon dag efter gick jag med, för jag var nyfiken för att se om det stämde, det hon sagt om klubben. Det stämde inte, jag trivs bra i Golden.

Att äga en klubb är ett stort ansvar, särskilt om det är en klubb som det pratas mycket om. Man ska kunna fatta ansvarsfulla och genomtänkta beslut, hålla sig lugn i stridens hetta och ta elaka eller otrevliga kommentarer med ro - i alla fall måste det verka så i andras ögon.
Själv tror jag att, om ni vill få mindre negativa kommentarer, måste ni sluta påstå att ni har den största klubben/bloggen. Jag säger inte att det inte behöver vara sant, men det väcker alltid anstöt hos några när man gör det. Dessutom så har ni ju inga egentliga bevis på att ni är det (?). Mig gör det ingenting om ni fortsätter reklamera det så, men ni verkar tycka det är jobbigt med alla kommentarer och då är nog det bästa rådet att sluta. För följden av att ni säger det blir att ni får vissa otrevliga kommentarer.

Jag tycker inte att ni ska oroa er för er klubbs framtid. Fokusera på alla fina klubbmedlemmar som ni faktiskt har, i stället för att hetsa upp er över dem ni förlorar/aldrig fick. För om era klubbmedlemmar upplever klubben som en bra klubb, kommer de säkerligen sprida det vidare till andra medlemmar i spelet. Det enda ni som klubbägare till en så stor klubb egentligen behöver göra, är att se till att klubbmedlemmarna trivs i er klubb. Ni behöver inte känna ansvaret att sprida vidare till alla icke-medlemmar att ni HAR en bra klubb, för när man har det, kommer det ändå fram till slut. Ni har 50 medlemmar, 50 medlemmar kan göra mycket. Skit i vad som händer utanför klubben, folk fattar egna beslut och bara för att någon lämnar så innebär det inte att klubben i sig är dålig. När jag lämnade klubben för en egen klubb så var det i alla fall inte på grund av det, utan för att jag ville testa att stå mer på egna ben. Inse att ni har en fantastisk klubb som ni inte behöver oroa er för, se alla fantastiska medlemmar som ni faktiskt har och glöm allt annat.
Och jag tycker både att klubben och bloggen är bra, inte bryr jag mig om den är störst eller inte.

2012-07-07 @ 14:01:54
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Ruth Shortwood

Hej. Kunde inte kommentera det senaste inlägget så jag gör det här i stället.

Det är inget fel på er klubb eller blogg. Klubben är bra, rolig, med trevliga medlemmar och bloggen imponerar med nyskapande idéer, intressanta åsikter och snygg layout. Att ni skriver att ni har "Star Stables största blogg/klubb" väcker däremot känslor och uppmärksamhet som ni själv märkt - ni skulle nog själva reagera om någon skrev samma sak (även om det kan vara sant). Många ser upp till er, men det kommer alltid finnas de som väljer att säga emot att ni verkligen har den största bloggen/klubben. Eftersom ni skriver det så kan ni upplevas som skrytsamma, och folk blir avvaktande om de upplever klubbägare som skrytsamma. Det är nog den största orsaken till att ni får oönskade kommentarer från fega anonyma.

Innan jag gick med i Golden Fighters var jag lite skeptisk. Minns att jag såg er uppradade i ridhuset där ni talade om att ni var Golden Fightare, och jag fick ingen lust att vara med för ni var så många. ;_;
Det var en dåvarande vän/bekant till mig (jag minns inte riktigt, minns inte ens vem det var) som berättade att hon eller någon hon kände hade blivit illa behandlad i GF. Jag märkte att hon försökte få mig att själv ogilla klubben, så jag sa att jag helst ville bilda mig en egen uppfattning om hur klubben var. Någon dag efter gick jag med, för jag var nyfiken för att se om det stämde, det hon sagt om klubben. Det stämde inte, jag trivs bra i Golden.

Att äga en klubb är ett stort ansvar, särskilt om det är en klubb som det pratas mycket om. Man ska kunna fatta ansvarsfulla och genomtänkta beslut, hålla sig lugn i stridens hetta och ta elaka eller otrevliga kommentarer med ro - i alla fall måste det verka så i andras ögon.
Själv tror jag att, om ni vill få mindre negativa kommentarer, måste ni sluta påstå att ni har den största klubben/bloggen. Jag säger inte att det inte behöver vara sant, men det väcker alltid anstöt hos några när man gör det. Dessutom så har ni ju inga egentliga bevis på att ni är det (?). Mig gör det ingenting om ni fortsätter reklamera det så, men ni verkar tycka det är jobbigt med alla kommentarer och då är nog det bästa rådet att sluta. För följden av att ni säger det blir att ni får vissa otrevliga kommentarer.

Jag tycker inte att ni ska oroa er för er klubbs framtid. Fokusera på alla fina klubbmedlemmar som ni faktiskt har, i stället för att hetsa upp er över dem ni förlorar/aldrig fick. För om era klubbmedlemmar upplever klubben som en bra klubb, kommer de säkerligen sprida det vidare till andra medlemmar i spelet. Det enda ni som klubbägare till en så stor klubb egentligen behöver göra, är att se till att klubbmedlemmarna trivs i er klubb. Ni behöver inte känna ansvaret att sprida vidare till alla icke-medlemmar att ni HAR en bra klubb, för när man har det, kommer det ändå fram till slut. Ni har 50 medlemmar, 50 medlemmar kan göra mycket. Skit i vad som händer utanför klubben, folk fattar egna beslut och bara för att någon lämnar så innebär det inte att klubben i sig är dålig. När jag lämnade klubben för en egen klubb så var det i alla fall inte på grund av det, utan för att jag ville testa att stå mer på egna ben. Inse att ni har en fantastisk klubb som ni inte behöver oroa er för, se alla fantastiska medlemmar som ni faktiskt har och glöm allt annat.
Och jag tycker både att klubben och bloggen är bra, inte bryr jag mig om den är störst eller inte.

2012-07-07 @ 14:02:48
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Ruth Shortwood

Jag kan inte posta kommentarer?

2012-07-07 @ 14:03:20
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Ruth Shortwood

Jaha... den var för lång. Hahaha. Kan skicka mejl i stället.

2012-07-07 @ 14:03:53
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Rosie <3

Åh vad ag saknar asså, verkligen till 100% ... :-(

2012-07-07 @ 15:21:43
URL: http://rosiestarstable.blogg.se
Anonym

Jag vet varför.
Förut brydde ni inte er om att vara bäst hela tiden, ha star stables största blogg/klubb whatever. Det gjorde ingenting att det fanns större klubbar. Visst, ni var först med att börja blogga om star stable, and so what? Ni behöver inte skylta med att ni är bäst, vackrast och hoppar högst liksom.

Ni sparkade inte heller ut medlemmar som har varit med i GF i 3 månader(bara ett exempel) bara för att de inte varit inne på 3 dagar?

Skulle inte vilja vara med i eran klubb om jag så fick betalt för det. -.-

2012-07-07 @ 16:35:28
Bella McDawn

Hej Iza, Jag har gått ur klubben, jag tyckte att jag behövde en liten paus, men jag kommer tillbaka, hoppas ni sparar en plats till mig

2012-07-07 @ 17:36:43
URL: http://Starstableloverz.bloggo.nu
Rebecca

Finns inte GF kvar eller??

2012-07-07 @ 20:56:15
Rebecca

Var inte så jäv*a dryga mot dem de skryter förf*n inte att det är bäst ni skryter inte men vissa hatar ju inte vad skryta är

2012-07-07 @ 21:04:00
Rebecca

Var inte så jäv*a dryga mot dem de skryter förf*n inte att det är bäst ni skryter inte men vissa hatar ju inte vad skryta är

2012-07-07 @ 21:04:00
Alexandra Flowerlake!

j*vla snällt att kalla brevbäraren ful...:thumbdown:
Ja men såklart vissa (nt alla) blir trötta på er när NI skriver ''sveriges största starstable blogg'' och starstable ''största'' klubb..Till och med jag har blivit trött på det..Jag borde ju nt kommentera för jag har aldrig ens varit med i GF o.o
ni gör ju att vissa klubbägare mår dåligt av att ni säger starstables ''största'' klubb .NOT COOL!
det är HELT ok för mig att du hatar mig iza kommer ändå nt lyssna på orden du ger mig :P jag är stolt över det jag skriver nu ^-^ och somsakt Inget kommer bli som det var för! //Alexandra Flowerlake peach

2012-07-07 @ 22:33:54
moll

Klubben äger, strunta i alla andra.

Svar: aw
April Starwood

2012-07-08 @ 11:40:33
URL: http://hejmoll.blogg.se
Gloria Moonfall

Alla anonyma är bara avundsjuka råttor som inte vågar stå för sina åsikter. Men det gör ni och det är det folk gillar med er. Sålänge man gör sitt bästa spelar det ingen som helst roll om man är störst, bäst och vackrast. Sålänge man vågar vara sig själv och stå upp för det man säger. Nästan alla som försker trycka ner en är bara avundsjuka. Har man inget positivt att säga tycker jag att det är bättre att hålla tyst. Detta som jag skrivit är INTE riktat till någon enskilld person utan jag tycker alla ska läsa det och tänka.

MVH Gloria Moonfall

2012-07-09 @ 14:23:39
URL: http://mycuterabbit.bloggplatsen.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood