Nice!

Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan GF blir återskapat 8DDDD
 
Kul att många skulle vilja vara med! Kan dock inte försäkra er en plats till 110% men ;) Dock får alla Bubblor ett "för-recerverat" plats eftersom de var med i Blue Bubbles ;D
 
Men as nice att många vill vara med!!! 8DDDD
Hoppas klubben kommer igång fort! ;DD
 
Oxå har ni hört att Iza e tbx va??? 8DDDD
 
 
 

Kelly Goldbridge

Hej April, Jag var inte med i bubbels klubben...Men kommer ihåg att du skrev ett inlägg om att den nya klubben och om att man ville vara med skulle man kommentera..Dock var jag på semester och jag kommenterarde och frågade om du paxa en plats åt mig..Jag vet inte om det räknas som att ha varit en bubblare och om jag har en plats i GF? :) Vill ha ha svar, Kram Kelly :3

Svar: Du får en plats Kelly, du var med i förra GF :) Kram App
April Starwood

2012-07-30 @ 14:14:30
URL: http://Kellyandgold.blogg.se
Bella

Hej App app app app app APPPPRIIIL!!(Ta det som up up up up uuuuppp! i Euphoria <33)Var ej med i BB men var med i GF (Bara några dagar innan den togs bort, eller någon vecka!! ;C)men jag skulle jätte gärna få va med i den NYA GF!! Går det bra?? Jag menar en plats som Kelly?? <33 dig!! Tycker du är så starck April, vet du det!? <33

Hej då starcka April!! <333

/Bella

Svar: Awww tack! Ni är så underbara! <3 Självklart reccar jag en plats till dig ;) Kram App ;*
April Starwood

2012-07-30 @ 15:44:22
URL: http://www.starstaberyttarna.blogg.se
Kelly Goldbridge

OMG DÖR, TUSEN TACK UNDERBARA APRIL :*
Bara älskade tiden i den gamla GF :*
Man kände sig verkligen välkommen och absolut inte utanför <3 Tack du underbara <3

Svar: Aww ni e underbara!! <333
April Starwood

2012-07-30 @ 17:57:12
URL: http://Kellyandgold.blogg.se
Bella Seaside

Kan inte APRIL!! Men, alla mina underbara vänner är med i Silver Fighters.....du kan ge platsen till en annan person som vill va med mer en mig! Det finns, det vet ja! Jo...du blir väl inte arg APP APP APP APP APP APPRRRIIIL!? <33 Älskar dig lika mycket ändå! Hoppas du fattar det ;). Ha det bääääst!! <33

/Bella

2012-07-31 @ 20:57:22
URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood