STOR BLOGGTÄVLING.

Då drar jag igång en tävling dåå!
 
Den går ut på att du ska skicka in en bild när du fiskar, helst den bästa, failaste, roligaste, knäppaste eller finaste fiskebilden du har. Helst ska du även bära fiskekläder. 
 
Har även fixat ihop ett sammarbete med Jorviks Fiskeklubb att du får massa med fisk! 
 
Tävlingen avslutas den 10/7. 
 
.: S å H ä R  gör du  :.

  1. Spara bilden och ladda upp den i ett inlägg på din blogg. Om du inte har blogg kan du bara strunta i det. 
  2. Skriv inlägget, var med du också + en länk hit. 
  3. Skicka nu din fiskebild till [email protected]
  4. Skriv en kommentar, den ska innehålla:
  • Hela ditt Starstablenamn. 
  • Din mejladress. 
  • Länken till inlägget. 
  • Skriv att du skickat bilden. 
LYCKA TILL MY FRIENDS!!!

Wil

Trevligt.
Synd att jag inte har ss dock. Annars lät prisen lockande haha.

Svar: men wilma. Svara på fb...
April Starwood

2012-07-01 @ 17:21:13
Wil

så.

2012-07-01 @ 17:37:30
Brit =^-^= (tar ss paus)

Vadå har inte ss? :O Wilma känner du Courts syrra på ss?

2012-07-01 @ 19:19:00
Wil

Britney - Mitt ss har pajjat. Vad heter hon, btw?

2012-07-02 @ 00:17:09
Steffie

Jag är med : Stephanie Snowhall . [email protected]
http://starstableplanet.blogg.se/
Jag har skickat bilden och bloggat om eran bild :D

2012-07-02 @ 10:19:14
URL: http://starstableplanet.blogg.se
Brit =^-^= (tar ss paus)

Vet inte men hon typ säger att hon känner dig på ss och hon säger hela tiden till Court "Jag är Wilma är bästisar" hon är ny på ss och hon är inte sr.

Ska fråga Court om hon vet vad hon heter på ss.

2012-07-02 @ 10:33:36





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood