GF

Ja, vi vet GF är lite oaktiv under sommaren MEN vissa (Jag och Iza) Har MKT att göra eftersom tävlingssäsongen är nu! Så ni får ta att klubben är oaktiv, men vi ska försöka ordna ngt events!
Men det är kul att alla är fortsatt trevliga! <3
 
När det gäller kön så FÅR NI VÄNTA, så är det! Vi kan ju inte sparka ut aktiva? Så det är bara att vänta! Så fort ngn e oaktiv tas den bort men sålänge alla är aktiva och sociala så får de stanna (om de inte tar en paus elr ngt en stund)
 
Acceptera detta tack
Nu har vi 7 platser lediga så nu väntar vi att alla de 7 blir inbjudna ;)
 
/App ;)

Alli 8D

Cecilia Flowerhill är jätte oaktiv, hon har inte varit inne på flera månader.

2012-06-29 @ 12:38:35
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Brit =^-^= (tar ss paus)

Har ni sparkat ut mig? För jag tar ss paus O________O PLZ GÖR INTE DET

2012-06-29 @ 12:59:55
Julia Starfield

Kan ni inte lägga ut kön här så att man kan se var man är?

2012-06-29 @ 13:24:29
URL: http://juliastarstable.blogspot.com
esset

OMG! hoppas några roliga kommer in i klubben ^^ jag hoppas att dakota komemr in igen TT_TT <---- rolig smiley :3

2012-06-29 @ 17:39:54
Brit =^-^= (tar ss paus)

Men snälla kan nån svara? Har ni sparkat ut mig? Ngn svara tack

2012-06-29 @ 17:56:07
Rebecca goldhall

Jag vill vara med i gf

2012-06-29 @ 20:37:11
Vera Flowerbell

GOOSH, wanna know something heeeaa , är jag fortfarande med i kön ? :0 för jag vill vara medlem, skicka till min irl mail isf :3
Förlåt om jag störde v.v

Svar: Du är med i kön ja, du kan kolla det under "GF kön" i menyn ;)
April Starwood

Vera Flowerbell

Jag kan lixom inte logga in på SS och kolla , för jag är bortrest under hela sommarlövetttt :'c

Julia Starfield

Jag står inte med i kön:rolleyes:

2012-06-29 @ 22:34:54
URL: http://juliastarstable.blogspot.com
hanna silverlund

Jag kommer typ åka till Gotland 1 vecka elr 2 kmr ni ta bort mig då? ps jag kommer säga till när jag ska åka dit,snälla ta inte bort mig då! :blush::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

2012-06-30 @ 20:12:49
Anonym

Jag vill gärna vara med i eran klubb om jag får:rolleyes:

2012-06-30 @ 20:58:15
Samantha Starlake ^.^

Jag skulle vilja va med i GF :-) :rolleyes:

2012-07-02 @ 07:55:28





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood