Hahaha we love u!

Alltså näe nu har vi gått förlångt!
Vi alla älskar ju varandra, right?
 
Nu skiter vi i allt, alltså vi är så jävla löjliga xD
 
Vi kastar alla dåliga inlägg mm
 
oxå sprider vi ALLA lite gläde, okey? :D
 
 
 
Puss puss!
We love U!
/A&I

Agge =D <3

8DD :love:

2012-06-30 @ 00:31:06
URL: http://starstableplanet.blogg.se
Vera Flowerbell

Ni raderade inlägget innan jag hann kommentera , men aja här kommer en liten kärleksfull kommentar <3:
;-( STÄNG INTE NER FÖR GUDS SKULL , jag älskar den här bloggen , och jag kanske låter som värsta smöraren nu ... Det är ju ni som gör detta spel så kul!!! Ni hittar på massa finurliga saker när uppdragen är slut i ss och man blir rastlös o har tråkigt. Ni liksom förgyller en StarStablespelares dag ! :) jag älskar era påhittiga tävlingar, era coola Failbilder , och era outfits ! Men det är bara en liten del av det jag älskar med den här bloggen , jag gillar så mkt meeer :D det var faktiskt ni som gjorde så att jag ville starta en egen blogg , hihi.. Även om den inte är så bra än ( jag uppdaterar typ aldrig o.e)... Ajajaja , det ända jag vill mena med denna kommentar är :
SNÄLLA TA INTE BORT DENNA BLOGG !!!
Jag orkar inte rabbla upp varje grej som gör er blogg bra, för det orkar jag inte, det är för många grejer, dessutom så måste jag sova nu :3 godnatt och sov gott ! Hoppas denna kommentar ändrade er lite c:

Svar: Vi hann läsa det ;) Tack det betyder! <3<3 MKT, jättefint! <3
April Starwood

You know who I am :D

:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

2012-06-30 @ 00:36:41
Because I´m Lilylou 8D

:thumbup:

2012-06-30 @ 00:38:40
Lily Rejnstårm

FAIL! Kommentaren kom högst upp O.O

2012-06-30 @ 00:39:01
Ruth Shortwood

Ni kanske gör det hela tiden, men annars så vill jag bara påminna Iza om att kolla mailen (starstableonline.live.se). Det är ganska viktigt och brådskande så.

2012-06-30 @ 02:05:48
URL: http://shortwood.bloggo.nu





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood