SSO startar upp på..

SSO startar upp på onsdag! (Kväll) ;D
 
Så nu har ni något att vänta på!! ;D
 
Undertiden kan ni besöka våra bloggar IRL ;D
 
Glöm inte att kommentera!!! ;D
 
Aprils blogg
Izas blogg
 
 

:D

Sjukt fin blogg! Kram Nellie Goldfield (starstable)

2012-06-25 @ 17:47:29
Veraaaa

YAY , just den dan jag har min födelsedaaaag :DDD

2012-06-26 @ 12:38:53
URL: http://starstablesflummigaste.blogspot.se
hanna silverlund

Jaa! Vilken lycka,hoppas den är skita snygg!! :-d

2012-06-27 @ 18:46:36
Anonym

Himla deppblogg, ni skriver deppinlägg HELA TIDEN. Så himla less på osv. Ni skryter hela tiden om "Största SS bloggen i Sverige". Det finns många som har större än er.
Ni kan inte skriva och skryta om något ni inte är.
GRR. -.-

2012-06-27 @ 20:40:00
Anonym

PS: Ni borde starta en kategori som heter DEPPINLÄGG. Men då skulle ju nästan alla era inlägg finnas där -.-

2012-06-27 @ 20:42:27
Wilma

Kära anonym.
Kan du inte stå för din åsikt och skriva ditt namn och sånt fint i din kommentar? :D
för man måste våga stå för sina åsikter. har du inte lärt dig det? :(

2012-06-27 @ 20:46:40
En till Anonymous

Hej!

Detta är vad jag tycker om er blogg:
Den är inte speciellt bra för jag tycker att ni skryter alldelles för mycket! "Starstables Största Blogg"

Men, det är ni inte alls! Det finns många fler bloggar som är bättre än eran!

Ni skriver inlägg om att folk härmar er och inspererar er för mycket och då ska ni skriva: SLUTA HÄRMAS SKAFFA ETT LIV.
Om någon tillexempel härmar er med Dagens Fråga eller VS, men det får ni vara beredda på för det är många Starstable bloggar som har sånt!

Ni försöker dra till er uppmärksamhet HELA tiden, och mina kompisar tycker att Golden Fighters är JÄTTE dålig just nu! Jag tycker synd om mina kompisar..

//Anonym, Och jag vågar stå för vad jag skriver, men det är MITT beslut om jag är Anonym eller inte!

Svar: Fråga vi? :D
April Starwood

2012-06-27 @ 21:22:16
Brit =^-^= (tar ss paus)

Till de 2 anonymisarna:

Är det någon som tvingar er att läsa April&Izas blogg? ^^
Och om dina kompisar tycker GF är så dålig så kan de väl gå ur? ^^
Jag har slutat på starstable men det är fortfarande sorgligt det här, Ni trycker ner varandra för ett spel ^^ Funny Funny ^^

Och det är klart man väljer om man vill kommentera anonymt eller inte ^^

Alla vi kommenterar anonymt ^^ Tror ni jag heter Britney Moonwood irl? ^^

Själv älskar jag haters, de lägger så mycket tid på att hata mig när de kan göra annat kul ^^

Snälla sötisar, tryck inte ner varandra för ett häst spel ^^

// Britty ^^

cutecookie.bloggplatsen.se

2012-06-27 @ 21:47:44
URL: http://cutecookie.bloggplatsen.se
Brit =^-^= (tar ss paus)

-

Var inte stolt över dig själv när du vinner något på ett spel, var stolt när du gör det irl ^^

Ni som tror ni är såå coola för att ni typ är snabbast i spelet borde inte vara stolta!

Jag insåg det för några dagar! Allt man har gjort för att förtjäna det är att ha slösat sin dag på ett häst spel! ^^ Hoppas ni har kul ^^

Det ända ni bra ni har/kommer få ut av starstable är alla vänner.

Jag är bara glad för att jag träffa Gill, Sally och andra trevliga personer! ^^


Men vet ni vad jag mer har fått? Vänner som bara bryr sig om sig själva ^^

Hur skulle DU känna dig om din ex BFF stod där och sa att du är en "j-vla B-tch" jag fick reda på det tack vare ss :3

2012-06-27 @ 21:55:54
URL: http://cutecookie.bloggplatsen.se
Wilma

Tycker det är så roligt med folk som inte kan stå upp för sina åsikter och blir anonyma. tihi.
Skaffa ett liv <3

2012-06-27 @ 22:01:23
Alli 8D

Fegt av er att inte våga stå för era åsikter. Läs inte Iza och Aprils blogg då om den är så dålig -.-
Jättekul att den startar upp ikväll :D Hur går det?

2012-06-27 @ 22:15:34
URL: http://www.aliciastarstable.blogg.se
Agge =D <3

Faan vad elakt anonymerna! Om ni inte tycker den e bra behöver ni ju inte läsa den och lägga ner tid på onödiga kommentarer!

Btw, kul att ni startar bloggen igen!

2012-06-27 @ 22:55:15
URL: http://starstableplanet.blogg.se
melissa

skulle inte det komma en ny header? :)

2012-06-27 @ 23:06:18
URL: http://ponnybrudarnaa.bloggplatsen.se
Anonym

/ Melissa nortfield

2012-06-27 @ 23:06:35





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood