Onsdagsuppdateringen <3

Discokläder!
2012-05-30
Hej alla!
Här kommer veckans onsdagsuppdatering!

Nya kläder:
I Fort Pinta pågår nu försäljningen av discoinspirerade kläder!

Uppdrag:
De uppdrag som fortsätter nästa dag symboliseras med en urtavla. En uppdragsgivare som delar med sig av ett uppdrag som man måste vänta på syns på din karta som en liten urtavla och har en ikon föreställande en klocka ovanför huvudet istället för ett utropstecken. I din uppdragslogg har alla dessa uppdrag också en ikon föreställande en urtavla.

Gyllenåsarnas dal:
Gyllenåsarnas dal planeras att öppna nästa vecka. Uppdragen som leder till att området öppnas blir tillgängliga för de Star Riders som är level 12 och gjort vissa nödvändiga uppdrag. (De nödvändiga uppdragen innefattar alltså rådslaget i Den Hemliga Stenringen samt att man hjälpt Alex med att få sin Tin-Can).

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
____________________________
Bra: Kläderna är ju riktigt coola :D
Dåligt: Rätt tråkig uppdatering men förstår eftersom de jobbar för fullt på GÅD så det gör ingenting ;)
Poäng: 6 av 10



Alila ( Alicia stardaughtern)

Kläderna är coola Men jag sparar till GÅD! ;-)

2012-06-03 @ 09:53:30





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood