Tävling

Det första roliga inlägget blir att ni ska skicka in en bild på ER finaste outfit! No problem eller?
Jag väljer ut den finaste oufiten som faller mig bäst i smaken och vinnaren får en bedömning av sin blogg, länk  + en gästbloggning! Du väljer själv vad för ämne du vill skriva om, kanske nått du vill nå ut till alla våra läsare, mer om dig och din häst, skriv VAD DU VILL! :D

Gör såhär:
1. Ta kort på din finaste outfit. Tryck Print Screen (prt scr) för att ta en skärmdump. Klistra in bilden i paint, beskär den och spara den! Om du har en bärbar dator, som jag, ladda ner Fraps och ta bilder där!
2. Skicka bilden i ett mejl till [email protected], märk mejlet med "Outfittävling"
3. Skriv i en kommentar att du har skickat!



Madam Alicia Stardaughter

o-o-kej

2012-05-14 @ 14:01:04
Teresa Flowerhill

Jag ska skicka i morgon :) 'gäsp'

2012-05-15 @ 22:16:03
URL: http://starstablelife.blogg.se/





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood