xp?

 
Det har blivit mycket om xp nu och fusk osv.
 
Jag tycker det är orättvist, jag är i level 14 för att jag gjort alla uppdrag, dvs juluppdrag och andra kan inte komma upp till level 14. Det finns ju vi som ligger lite före med XP pga juluppdrag?
 
Jag önskar supporten kunde görna något åt detta, så att det blir rättvist!
 
Fast egentligen är jag inte 100% varför vissa har fler och andra mindre, sen har även Lily kommenterat att hon ligger efter p.g.a att de gjorde om uppdragen.
 
Jag tror det är någonting fel med XP'n ibland på uppdrag tex, de kanske ändrar eller så blir det fel?  Nej, jag vet inte men..
 
Rättvist för alla!
 
 
Lite klottrigt inlägg xD
 

Ruth

De som gjort juluppdragen har ju självklart mer XP än de som inte gjort dem.

2012-11-24 @ 14:04:07
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Sara Darknight

Jag tycker att det är rättvist. Det är ju klart att de som var med förra året har mer XP och är på högre level. Inget konstigt med det.

2012-12-19 @ 13:47:01
URL: http://juliaochsara.bloggo.nu





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood