Halloween-cuppen!!!

 
Nu kommer en av de roliga överraskningarna!
 
HALLOWEEN CUPPEN!!!
 
 
 
♦ Snabbfakta ♦
Dagar: 30/10, 31/10
Tid: Alltid 19.00
Priser: FÖRSTA PRIS 100 SC, intervju och länk här på SSO!
Arrangerare: April Starwood & Vera Westdawn
 
♦ Cuppen ♦
Själva cuppen startar då Tisdag den 30/10 kl 7 vid RH-ingången. Banan som ska ridas är BARRONESSANS ANDRA HOPPBANA. Det är bedömning Stilhoppning och vi bedömmer vägarna då osv. Vi bedömmer även outfit. Och outfiten bedöms hur snygg halloween outfit du kan göra!? Så det vill säga att gör en halloween-outfit på färgerna orange, svart, gul, blå. Vi bedömmer självklart så rättvist vi kan och efter hur ni rider.
 
Det kommer bli några placerade men ca hälften går till finalen det vill säga till Jaspers gammla ridbana. Alla de som kvalat vidare får då tävla Onsdag den 31/10. (Självklart får gärna publik komma) Då är bedömmningen den snabbaste tiden som vinner. Och den som då vinner allting får då 100 sc!! Då kan ni ha eran snabbaste outfit eftersom det ska gå fort.
NI SOM TÄVLAR DAG 2 FÅR EJ HA KÖRT BANAN PÅ HELA DAGEN!! OM NI HAR GJORT DET LEDER DET TYVÄRR TILL DISKVALIFICERING!
 
♦ Sökes ♦
Fotografer
• Startande
 
 
♦ Anmälan ♦
Mejla vad du heter och din häst osv så skriv du upp på startlistan. Men se till att få ett svar tex "mottaget" så är du säker på att du är med.
 
Mejla först: April Starwood Vid problem: Vera Westdawn
 
VARMT VÄLKOMMNA PÅ EN MYCKET ROLIG TÄVLING!!! 8D
 
 

Kel-Kel 8DD

OMG, Fett kul 8D <3 Tack bästa VÄÄRA OCH ÄPRIIIL <333

2012-10-21 @ 10:54:37
Lily Rainstorm

Meh, varför har du kl 7? :( alla äter ju då ink jag.. :( vill ju va med :P

2012-10-21 @ 11:13:21
URL: http://starstableworld.blogg.se
Hanna Silverlund

Är det på en helg? Då ställer jag upp! :'D

2012-10-21 @ 13:37:45
URL: http://silverlund.blogg.se
Maggie Westbridge

Skulle så gärna vara med. Men tyvärr så är det för tidigt för mig... :(

2012-10-21 @ 13:49:23
Nellie Northside

Åh, är i London då ;_; Tyspiskt.

2012-10-21 @ 13:54:46
URL: http://nelliestarstable.blogg.se
Kel-Kel 8DD

Får man ha rött oxå? :3

2012-10-21 @ 14:42:44
Ellen Flowerbell

JAG ÄR MED!!!! JAG KAN FOTA!

2012-10-21 @ 15:10:23
URL: http://flowerbellstarstable.blogg.se
Nicole Seaknight

Jag vill, men jag kan inte D:

2012-10-21 @ 16:52:03
URL: http://Fireruby.blogg.se
Britney Moonwood

Jag är med, om jag får och om jag är sr igen då.

2012-10-21 @ 17:02:48
URL: http://brittygilly.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood