Hej alla..

 
Det är så att jag är nära på att sluta SS. Jag är 100% ärlig och var nästan påväg att skriva "Ett sista hej."
 
Men det är ett j*vligt stort beslut vi snackar om nu. Slutar jag kommer jag släppa allt, alla mina underbara läsare, alla kompisar, allt. Jag har så svårt att "bara sluta" SS för jag är orolig att jag kommer sakna allting, men då om jag ska komma tillbaka så är allt borta. Mitt namn som jag skapat finns inte mer.
 
Jag blir tårögd när jag skriver det här. Barnsligt eller ej. Men jag har träffat de underbaraste människor jag vet här. Även har jag träffat falska människor, fega osv. Jag har fallit och rest mig.
 
De kommande dagarna få vi se hur det blir..
Jag vill inte säga hejdå, jag vill inte säga ett sista hej.
 
Iallafall, oavsett hur det blir så älskar jag er alla.


 
Eran App,
 

Bea

Skulle helt ärligt sakna ihjäl mej om du slutade :c <3
Men samtidigt håller jag med dej, det fanns en anledning till at jag slutade ett tag, Men det var för tråligt för nu är jag back!

2012-10-23 @ 19:36:40
URL: http://beaajohansson.blogg.se
Vero

Usch LinuX, nu lipar jag också :c Jag kommer att sakna dig så sjukt mycket men jag förstår dig. Du får leva lite på skype för touchen på min ifåno har slutat att fungera så jag kan inte kik:a 3:

2012-10-23 @ 19:40:39
Kel-Kel 8DD

Älskar dig, och det vet du :'( <3
Du är den som fått i mitt och bli bättre, kommer för evigt älskar dig April <3

Kram din Kent <3

2012-10-23 @ 19:48:28
Jenny Moonnight

Ååh!!!! Det kommer bli så annurlunda utan dig! Star Stable kanske är konstigt och lite tråkigt ibland, men... DU FÅR INTE SLUTA SPELA!!!! :( Okej, du får, men det kommer bli så...utan dig..... :( :(

2012-10-23 @ 19:53:57
URL: http://tussisstarstable.blogg.se
Hanna Silverlund

Jag förstår dig 100%. Om jag var du skulle jag tycka exakt samma sak. Jag förstår att blogg och ss lusten trycks ner när statistiken på bloggen försämmras och blogg lusten bara sjunker. Skolan tar mycket tid,läxor prov djur eller nåt annat som tar tid. Det är såklart ett jävligt jobbigt beslut du har. Om du ska sluta och lämmna dina vänner,är det helt okej. Det viktigaste är att du mår bra efter beslutet. Jag skulle självklart tycka att det blev jätte tomt utan dig. Men gör ett beslut som du själv kommer må bra utav efter! Dina vänner klarar sig utan dig,men DU kommer alltid att vara saknad och vi kommer alltid minnas den April du alltid varit<3 Jag finns om du vill prata <3 :)

2012-10-23 @ 21:24:49
URL: http://silverlund.blogg.se
rose greenhill (SSO fanet)

Gör det som känns rätt bara, det viktigaste är att du mår bra av beslutet.
//Ett stort fan av eran blogg

2012-10-23 @ 22:00:55
Paoo

Kommer sakna dig om du slutar :C du är min förebild

2012-10-24 @ 06:59:51
Julia Mcdawn

Hej App , förstår hur du känner. Men vill bara att du ska veta en sak. När jag börja SS kändej ga mig ensam och mobbad. Hade nästan inga vänner och red runt fa och gjorde alla uppdrag själv. Tills du och Iza bjöd in mig till min klubb. Efter den dagen har jag varit tacksam för att ni lät mig vara med i eran klubb. När klubben splittrades och ni gjorde en ny följde jag den oxå. Ska jag vara med i någon klubb ska det vara i någon av eras , eller där ni är med. Känner inte er så bra men är trygg med er. Alla event ni har gjort , all tid ni har lagt ner för att alla ska måbra. Allt skit ni måste ha tagit , alla stalkerns och alla bråk. Ni är starka och mina förebilder! Speciellt du April , på eventen är du angagerad och du har massor av energi! Du är en posetiv människa som gör andra posetiva! Kommer sakna dig ifall du slutar. Stay Strong App

2012-10-26 @ 12:09:13
Anna Friendforce

Ifall du slutar så vill jag säga detta : SLUTTTTTAAAAAA INTTEEEEEE!!!!!!!!!

2012-10-27 @ 17:27:08
URL: http://starstableplay.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood