Mer smakprov

Fixade dag 2's uppdrag idag med, sedan var det slut på uppdragen :(
 
 
 
Aja, här kommer iaf lite bilder på dag 2..
Det började med att Walle fick gå in i sån och leka Justins mörkerhäst. Walle misslyckades dock med det uppdraget ganska mycket då han är så söt. 
 
Hoppade på båten och kom fram till Dark Core..
Väl framme behövde jag ducka och massa för vakterna. 
Kom fram tillslut till själva Dark Core, där stod Walle och såg söt ut.. 
Justin var ond när jag hörde Mr Sands, Jessica, en mörkerryttare och Justin snacka. Spionerade på dom. 
Han var ännu fulare nu märkte jag också. 
De upptäckte mig så jag tog Walle och galopperade ut ! 
Sköt iväg en raket så Kapten brus (Bocken Bruse) skulle komma och hämta mig!
Hoppade på hans skepp sedan och seglade hem. 
 
Puh, klarade mig denna gången. Jag satt rädd i verkligheten och det där med vakterna var sjukt svårt. 
Bra uppdrag var det iallafall! :)
 

 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood