Today i'm sad

Idag kommer världens finaste häst somna in (nej inte hon som jag la upp bild på). Ha förståelse att jag EJ kommer blogga mer idag då jag bara gråter. 
 
orkarintemer.


Sara Darknight

Ohh, starckars dig. Vad heter den?

2012-10-17 @ 13:06:22
Moa Northside

Tankarna går till dig <3 det är svårt att släppa taget om någon som legat en varmt om hjärtat. <3 :'{

2012-10-17 @ 13:30:36
Snöfält

Iza, han får det bättre.
Tänk att han får galoppera nu, frisk och glad på Trappalandas gröna ängar tillsammans med din fina gamla Sarja. Han får det liv han alltid drömt om. Och han kommer leva kvar i ditt hjärta.
Alla måste vi lämna jorden någon gång, det är bara att inse. Hur hemskt det än känns. Köp glass, sätt dig och tänk på hur bra han kommer få det och se till att ta del av all tröst du får.

Domino kommer få det bra.
Och jag tror han vill att du också ska få det.

2012-10-17 @ 15:30:35
Snöfält

Tankarna går till dig från mig också bästa Iza.

2012-10-17 @ 15:33:17
Sara Darknight

Tankarna går till dig med Iza. Det är klart att man blir ledsen men han får det betträ nu. Tänk på det du.

2012-10-17 @ 15:41:47
A Flowerstone

Fyfan :( R.I.P <3

2012-10-17 @ 16:56:29





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood