Vill bara säga

.
.Några saker som är att jag nog inte kommer svara på mejl utan ta itu med det när jag kan. Att förhoppningsvis blir  Halloween-cuppn av men få har anmält sig så vet ändå inte :/ Jag gillade uppdateringen. Jag saknar att Iza bloggar här.
 
Lite snabb updatering sådär..
 

Jennifer Poffelito Darkbear

Ett mejl med namnskyltar! :) Men strunta i de höstiga bilderna ;D Ska ta nya som jag vill ha till min nya häst också ;D

2012-10-31 @ 06:54:52
URL: http://poffiworld.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood