Bra blogg?

Har tycker du att en bra blogg ska vara?
 
Bra uppdatering, eller ASBRA uppdatering helatiden. LÅNGA inlägg med massa bilder på eller lite lagomt korta inlägg?
 
Vad tycker du motivera ditt svar! 8D
(Ojoj detta kanske var tråkigt men om du har lita att göra ;)
 

Jenny Moonnight

Hejhej, ja, jag tycker om lite inlägg då och då, dock inte HELA tiden, men kanske några varje dag! Jag tycker om roliga inlägg, kanske några/någon bild på vissa inlägg...!
Men om ni vill se vad vi tycker om bara för att ändra bloggen, tycker jag att ni inte ska ändra, för eran blogg är ju så bra!!!!!!!!! :)

2012-09-29 @ 07:32:29
Ruth

Kreativa inlägg med bild och text upplagt på något kreativt och oväntat sätt så att man kan bli förvånad över kreativiteten. Det är underhållande bloggar. :D

2012-09-29 @ 10:55:55
URL: http://shortwood.bloggo.nu





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood