Mål innan jul

Detta blir som ett höstlöfte att jag ska sköta om Walle varje dag. Jag har inte skött om honom sen maj tror jag. Fick dock nått ryck för ett tag sen och slösade 100 SC på honom med det slutade lika illa ändå. Struntade att sköta om honom. Konstigt att han är ens levande idag?
 
Så mitt mål är innan jul att sköta om honom varje dag, dock är jag fattig på JS tyvärr så måste jobba ihop mer pengar för att maten ska räcka. Och då får Walle sluta att springa in i staket eller liknande. 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood