Resultaten

Först kan jag säga.... MYCKET FOLK. 
Det var runt 30 (!!) startande, jag hade startnummer 18, fick vänta typ 40 min så Wallis hann bli lite stel och kall. Så när det var min tur hoppade han lite ryckigt, men efter 4:an hoppade han som vanligt igen. Goa Walles språng. Vi fick till bra vägar och hållde ett bra tempo. Vi nollade. Sedan var det bara att vänta igen.. Var jättenervös för resultatet! 
 
Efter ett tag sa Jennifer allas poäng.. Blev ännu nervösare, vissa hade fått 35 och det var högt. När hon sa Iza: 39, woooohoo skrek det inom mig. Vi vann jag och Walle en STILHOPPNING :DDDD Så himla lycklig så ni anar inte!
ÄREVARV <3
 
Efter tävlingen kom det fram en jättegullig tjej som ville ta kort med mig och sa att hon läste bloggen varje dag, tack så hemskt mycket Andrea, det betyder ♥
 
tack för alla grattis, tack för alla som hejade på mig, STORT TACK NI ÄR BÄST!
 
Har ni bilder på mig skicka till [email protected] TACK :D
 

Kelly Goldbridge!!

Grattis söta Iza <3

2012-09-29 @ 22:46:32
Nicole Starknight

Såg dig vid Steves Gård och försökte prata med dig, men du svara inte. :c Jag som ville säga nåt till idolen (a)

Svar: Åh förlåt, var brb då, annars skulle jag svarat dig :( Kram på dig <3/Iza
April Starwood

2012-09-30 @ 07:19:16
URL: http://Fireruby.blogg.se
Andrea Northlee

Grattis<3

Svar: Tack :D ♥
April Starwood

2012-09-30 @ 07:40:33
URL: http://starstableryttare.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood