En tråkig tisdag

 
En vanlig tråkig tisdag. Jag vill tacka er för era svar på mitt desperata inlägg hur jag skulle blogga haha xD Förut rollade jag helatiden.
 
Fördelar att rolla:
* Lätt att blogga
* Kul att blogga
* Går snabbt 
 
Fördelar att blogga om:
* Mer välskrivet
* Mer info
 
Jag ska nog blanda inlägg iaf 
 

dina

vad bra att du bloggar både roll och om för jag tycker det är bäst

kram dina

2013-04-16 @ 19:01:55
Ebba :D

Du kan ju skriva ett roll inlägg och en "vanligt" varannan gång? :)

2013-04-17 @ 14:57:04





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood