Funderar & Studerar

 
 
Åh ♥.♥
 
Jag vill så gärna ha den! Sååå gärna!
Problemen är att den är dyr, jag kanske vill ha en annan häst senare när de kommer, jag kanske inte orkar ha så många hästar... Sedan kanske inte min budjet räcker!? Jag slösar ca 500-1000 js varje
dag (Jag skojar inte) Det går åt till hö och transport mm..
 
Nu ska jag sluta grubbla haha, jag får ha tålamod helt enkelt och se om det kommer finare hästar eller om jag ska köpa denna ögonsten xD

Avdotia Shynight

Heej! Funkar det nu och betala via mobilen? Skulle vilja köpa SR nästa helg det är dubbla star coins. Jättetacksam för svar!
Kram <3

2013-04-28 @ 09:38:18
Tiff

Det går nu :)

2013-04-28 @ 13:22:48
Lucy Westlake

Köp den :D

2013-04-28 @ 13:30:03
URL: http://starstablecountry.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood