Har ni tänkt på att..

 
Bara över att se en bild från Starstable så kan man direkt se vart man är? Att vi känner till hela världen liksom?
Här kan ju ni direkt se "Vingården" eller hur? 
 
 
Tänk så skumt egentligen xD

Sus:D

Ja om man tänker efter känner man ju Jorvik som sin egen ficka...

2013-04-14 @ 18:08:27
Tuva Goldvalley

Jag kan de flesta delarna när jag tänker efter, jag hittar bättre i Jorvik än vad jag gör i den stad som jag bott i i 18 år :p

Men jag har inte spelat så länge, är inne på tredje veckan så det kommer nog det med ;)

2013-04-14 @ 19:48:13
URL: http://fluffyfighter.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood