Intervjuer med GM Heather & Vendela!

 
Hittade 2 st gammla intervjuer som Izabella hade skickt för ca 1 år sedan? och ställt frågor till GM! Lite intressant att läsa faktiskt! 
 
Här är frågor & Svar från Game Master Vendela! Imorgon pubbar jag intervjuen med Heather också! 
 

 
Vart ligger själva företaget "Starstable"?
Svar: Vi som jobbar med Star Stable har kontor i Stockholm
 
Vad gör du i spelet?
Svar: Jag svarar mycket på mail från de som behöver hjälp, hjälper till med uppdrag, speltestar med mera
 
Trivs du med detta jobbet?
Svar: Ja, det är det bästa jobbet jag har haft!
 
Har ni någon gång tagit bort ett konto av en person som betett sig jätteilla så ni var tvungen att ta bort kontot?
Svar: Nej, vi har ännu inte tagit bort någons konto för gott
 
Vad är din favoritplats?
Svar: Svår fråga, men jag gillar Vingården och Valedale, men senare kommer min favoritplats nog vara Gyllenåsarnas Dal :)
 
Vad är ditt hemstall?
Svar: Just nu är det vid Vingården
 
När blev du Game Master?
Svar: Runt decmber-januari om jag minns rätt!
 
Hur länge arbetade ni med spelet innan servern öppnade?
Svar: Ganska länge, det är mycket jobb att skapa ett 3D-spel!
 
 Vilken färg är din häst?
Svar: Nästan svart :)
 
Har du mycket JS och SC?
Svar: Ibland mycket, ibland lite mindre ;)
 
Hur många är ni som arbetar bakom spelet?
Svar: Ungefär 12 personer i nuläget som jobbar här varje dag
 
Är ni blandade tjejer och killar?
Svar: Japp!
 
 
 

Kajsa

Kul att läsa c8

2013-04-25 @ 14:43:51
Moa

När kommer den om Heather upp? :)

2013-04-27 @ 16:31:20
Moa

När kommer den om Heather upp? :)

2013-04-27 @ 16:31:37
Moa

När kommer den om Heather upp? :)

2013-04-27 @ 16:31:46
Moa

Oj haha råkade komma flera stycken xDD

2013-04-27 @ 16:32:23





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood