Minnen..

 
På precis denna fläck stod jag för kanske 1 år sedan och tittade ut mot gåd. När gåd inte var öppet var gåd liksom prio 1 på uppdateringar. Det var det man verkligen ville in till! Varje dag stod man och beundrade hösten och den fina världen, tittade och fantiserade. När tillslut gåd kom då så var det kaos överallt! (Ännu mer än när hästuppdateringen kom) Haha shiet.. Så nu när jag rider förbi här tänker jag på det 

Kajsa

Hur länge har du slpelat? xD

2013-04-30 @ 20:48:13
Jennifer

Hur länge har inte du spelat? :O

2013-05-01 @ 12:38:39





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood