Dagens Championat

 
Först så börjar grupperna inte stämma, folk blir "utkastade" och platserna stämmer inte i gruppen.
 
Om man inte blir "utkastad" så kan man gå imål. Sedan väntar man och ser (Grupp placeringarna stämmer fortfarande inte) och sedan bör man bli utkastad..Men om man har turen att stanna inne så får de som faktiskt tagit sig in i mål rosett? Detta upptäckte jag för första gången idag! För tydligen så kom jag 3'a helt plötsligt, men sedan loggades jag ut.
 
Och sedan när jag loggade in så kom jag in på fel karaktär! Också håller det på sådär ett tag.
 
Men sedan så när jag äntligen kommer in på min rätta karaktär så har jag fått post! Och där fick jag då tydligen "min" bronsmedalj?
 
Nej detta var inte alls bra, denna bronsmedalj är inte min! ;_;
 
Ajöss med dig! 
Jag vill verkligen inte ha en oärlig vinst!
 

Siri Moonbear

Jag kom in på ditt konto, loggade dock ut igen direkt :s

2013-02-25 @ 13:16:20
URL: http://moonbear.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood