Förra årets exklusiva alla hjärtans dag kläder!

 
 
Visste du att förra året kunde man köpa denna coola exklusiva jacka & dessa ljusrosa stövlar med blåa hjärtan på! :)

Anonym

ÅH DEN VAR JU DÖSNYGG!

2013-02-13 @ 14:59:25
Esmeralda Silverforce

Jag tyckte den jackan var rent ut sagt skitful förra året så jag köpte den inte, ångrar det nu för nu har jag ändrat mig :( Tycker den är lite gullig...

2013-02-13 @ 15:14:47
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Cassandra

Nej stövlarna fick man köpa i steves second hand butik c;

Svar: Jaha xD Jo, jag var lite osäker på den ;D
April Starwood

2013-02-13 @ 16:01:48
Diana Flowerpie

Jag har båda och ångrar INTE mitt köp! :D

2013-08-16 @ 18:32:59





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood