Hur jag har förändrats genom året

 
Grattis alla som älskar att läsa texter för här kommer en seriös text om hur jag har förändrats genom året jag spelat SS, genom bloggen, och ja, ALLT! :D
 
 
Från början, en helt vanlig nybörjare som vem som helst, en liten varelse med namn April Starwood. Varelsen rider förvirrat omkring. Jag kommer ihåg det så väl, när jag för första gången red igenom till moorland stallet en helt vanlig vardag, en helt vanlig dag i mitt liv.
 
Den vardagen har jag nu lyckats hitta ett datum på, jag har nämligen letat i mina mejl och hittade detta aktiverings-mejlet från Starstable. Jag trodde jag började spela i oktober-november, men faktiskt inte! Jag började spela Starstable den 5 December 2011, och tänk idag är det 2013!
 
Som helt ny på spelet hade jag ingen aning om vad jag skulle ta vägen. Men veckorna gick och jag kännde mig mer och mer hemma. Tillslut började onsdags-uppdateringarna komma, och då även funtionen ridklubbar!
 
Jag var en varelse som man faktiskt nästan kunde göra vad som helst med, jag hade inga riktiga vänner försen jag träffade Hayden Sunfield & Joline Darklord, och där efter Iza.
 
Bloggen startade jag & Iza den 23 Januari 2012. En helt vanlig blogg.se blogg. En hobbyblogg för att ha kul!
Designen var ljusrosa och mycket simpel, men vi kunde lägga in bilder i menyn, byta färg och ändra header.
 
Jag hade aldrig någonting att säga till om, även om jag ville. Jag var otroligt snäll och lät de flesta köra med mig. 
Under det första halvåret var det ofta så, ibland kunde man bestämma vad jag skulle tycka om den & den personen. Jag protesterade aldrig. Jag var för rädd för att säga min egna åsik i tex bråk så jag bara var "tvungen" att välja någon sida. Men egentligen visste jag knappt vad det handlade om.
 
Fast man kan aldrig undvika konflikter helt, utan dom finns där, när folk tycker olika. Det var gäng mot gäng och jag var "tvungen" att stå på en viss sida.
 
Jag hade alltid neonkläder och blandade färger, haha jag såg ut som en godispåse. :D
 
 
Det var det första halvåret på bloggen, jag hade kunna skriva sååå mycket mer men jag vill inte döda er av utmattning xD
 
När detta halvår paserat var det sommar och Iza slutade blogga pga att hon hade för mycket IRL.
Så jag blev helt själv med bloggen.
 
Detta var en total vändning i mitt liv eftersom min päron seprarerade, jag var tvungen att sälja min irl-häst mm.
På något sätt fortsatte jag endå. Jag lärde mig ta "skit", jag lärde mig att vara ensam & stark.
 
Jag fick gå min egen väg, och bestämma hur jag själv ville göra. Jag satte ner min fot när jag faktiskt inte tyckte så. Jag hade min egna åsikt.
Denna sommar ändrade mig otroligt mycket, ingenting kunde nästan krossa mig. Allt var bra. Jag fick uppfattning på hur man ska hantera saker, reagera på saker och "bearbeta" saker.
 
Jag har ändrats sjukt mycket på hur jag skriver och uttrycker mig! Jag har lärt mig koder och design och Photshop så jag kan nästan koda allt. 
 
Jag fick en kännsla för "stil" och ville gå min egna väg, köra mitt egna race!
Jag fortsatte med bloggen, jag körde mitt egna race och jag satsade hårt, på min klubb på nästan allt!
 
Och nu sitter jag här idag med mer än jag någonsin kunnat tänka om, en perfekt blogg för mig, en perfekt väg som jag går själv. Och allt är bäst nu, jag kan faktiskt inte tänka mig något bättre ♥
 
Det bästa är att ni är där med mig! Love U all! ♥
 
Sedan kan jag dra upp några bilder som väcker ett otroligt minne om berör mig så mycket att jag nästan blir tårgöd. För allt jag kämpat för allt jag gjort, gör mig till den jag är. Och jag är stolt över mig själv, över allt jag åstadkommit ♥ 

(Bilder blandade med fina minnen/fina gamla bilder)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha Lily, kan garva hur mycket som helst för denna bild fortfarande :D
 
 
Födelsdags kalas när jag fyllde år (12 maj 2011) :D

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
Första klubbmötet med DBC :)
 
Oj nu blev det mycket bilder haha xD

Anonym

Helt azum ju! Älskar som du är nu! ♥♥♥

2013-02-14 @ 19:58:30
Hayden

Naw snoffsi bilder :) Saknar verkligen den gamla goda tiden då vi höll igång så ofta xD Galna träningar och uteritter.

Du är awsome April stå på dig :) Finns alltid bakom din rygg :)

Svar: Tack Hayden du är bäst! :D Saknar det också! Glad alla hjärtans dag! ♥
April Starwood

2013-02-14 @ 20:38:59
URL: http://mcdarkfield.weebly.com
Sofia Lightland

YÅLÅW!
snacka om minnen på vissa c':

2013-02-14 @ 22:50:28
URL: http://starstablelifes.blogg.se
Aprilstarwoodfanz

Det är därför du är bäst, med din stil, med ja ALLT! Alla true AprilStarwood Fans följ @aprilstarwoodfanz!

2013-02-15 @ 20:48:09
URL: http://statigr.am/aprilstarwoodfanz





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood