Min dator är lagad!

 
Min dator är äntligen lagad och skriver från den nu! Jag är så sjukt glad nu! 
Äntligen kan jag börja tävla mlc igen! Fast det kommer ju ta ett tag innan jag vänjer in mig på den igen!
 
Så min planer för mlc är att inte satsa på guld, utan först bara träna så jag vänjer in mig igen! :D

Nu ska jag shoppa, köpte 2000 SC! 
 
 
Åh vad vackra vi var Jen 

Anonym

Yeeeeyyyyyyy! 8DDD

2013-02-23 @ 12:29:06
Jenny Snowhill

Snyggare klubbägar kan du inte hitta!

2013-02-23 @ 13:18:50
URL: http://snowhill.blogg.se
Nicole Seaknight

Roligt :D Ni var jättesexiga (a)

2013-02-23 @ 15:00:14
URL: http://Fireruby.blogg.se
Hayden Sunfield

Åh vad kul :D Då får du lycka till bruden, alltid skönt att spela utan lagg :)

2013-02-23 @ 19:44:24
URL: http://mcdarkfield.weebly.com





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood