ÄNTLIGEN


FÖR FÖRSTA GÅNGEN UTAN MIN ÄLSKADE DATOR!
 
 
Detta gjorde min dag! Haha nu behöver jag inte tävla MC på länge för nu har jag besegrat min dator! :D
 
Som ni er har jag klottrat över namnen och det är för att det är absolut inte viktigt att visa att jag vann över den.
 

Jennifer Silverbell

Tydligen har du iggat på då jag inte såg dig nått på op/dbc eventet, skulle du kunna ta bort det eller iaf berätta varför du blockat mig... :/

Svar: I en miljö med massa hästar överallt är det inte konstigt att jag kan missa att svara eller se en person. Varför mejlar du inte istället då..? :)
April Starwood

2013-01-29 @ 22:08:17
Jennifer Silverbell

Nej men alltså, såg dig inte i chatten eller 'i verkligheten' alls. Jag tror heller inte man kan mejla om man har blockerat nån... för varför skulle jag inte sätt dig då? För jag gissar att du var där..?

Svar: Om du inte ser mig så måste du ha blockerat mig :)
April Starwood

2013-01-30 @ 15:48:36





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood