Izabella Bluefield & Firewalker

Jag kan säga att jag har aldrig haft en enda tanke på att vilja byta namn på SS. Jag älskar mitt namn, gjort det sedan oktober 2011 och kommer alltid älska det. Jag har ingen aning, but I like it. Jag har inte haft någon som helst tanke bakom namnet, men på något sätt så känns det bekant.
 
Skulle aldrig vilja byta konto, det är på Iza jag byggt upp allting och jag vill inte gömma mig för den personen jag är. Jag är livstid SR och kommer stanna kvar på Izas (eller mitt kanske man kallar det) konto livstid också.
 
Älskar Walles namn också, Firewalker. Jag kanske var lite smart ändå på den tiden, höhö. Fast jag skulle vilja byta färg på man och svans till Willes färg, då hade Walle blivit komplett. Men lite charmig är han väl ändå i den svarta manen och svansen, det är liksom han så jag vill nog ändå inte byta. 
 
Jag tänker inte gömma mig bakom någons annans namn, jag är bredvid Izas namn and i know who i am. 
 
Sorry för vattenhinken... 

 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood