Jag tänkte säga hej!

Detta blir mitt första inlägg på... uhm ingen aning, VÄLDIGT länge iallafall på denna bloggen! Jag har haft paus tillochfrån SS, tänkte skriva ett litet inlägg om det sedan. 
 
Eftersom det är säkert både nya och gamla läsare här så ska jag presentera mig, Izabella Bluefield. Who's that? 
 
Jag heter Izabella Bluefield, kallas Iza. Jag är en 13 årig tjej (stolt 99:a IRL) som har varit medlem på SS sedan oktober 2011. Jag har ägt massor av klubbar, senaste var Golden Fighters tillsammans med April. Jag lärde känna April januari 2012, det var då vi startade denna bloggen också. 
 
Jag slutade blogga här helt i oktober, så det var ett tag sedan jag bloggade om SS. Men nu ska jag prova att blogga en vecka och sedan se om jag känner att jag fortfarande har lust och tid! Jag är nästintill aldrig seriös men ibland blir jag seriös och allvarlig, tro det eller ej ;)
 
Nej men, jag är snäll typ. Okej nu ska jag sluta. Men jag kan bli sur såklart och arg, men jag är för det mesta glad och positiv och jag är inte faaarliig, lovar :D
Min häst heter Firewalker, även kallad Walle. Kommer ihåg när jag och April bestämde att våra hästar skulle vara tvillingar, Wille och Walle. Har glömt hur gammal han är men jag vet färgen och allt det dära man bör veta om sin SS häst.
 
          ME GUSTA:                                                             NO ME GUSTA:                                                                                 
     * Marabou choklad                                                       * Vintern
     * Hallonsmoothie                                                          * Minusgrader!
     * B&J glass cookie dough                                             * att förlora
     * att vinna                                                                     * Läxor
     * Göra outfits                                                                * Steve 
     * att blogga (okej tråkig punkt)                                     * Falska personer
     * Musik ofc!                                                                   * Solens Cirkel-uppdragen
     * Sommaren 
 
 
Hoppas ni vet lite om mig nu ni som är nya! :)
 
 
 
 
 

Andis♥

Välkommen tillbaka Iza! :D

2013-01-22 @ 22:27:43
URL: http://starstableryttare.blogg.se
Nichole starrock

Välkommen tbx Iza och Walle! :D :D

2013-01-22 @ 22:38:53
URL: http://starstablenichole.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood