Starstableonline.se - 1 år

Minns det som igår en kväll när jag och April stod och pratade vid brevlådan i Fort Pinta den 23 januari 2012. Vi hade inte känt varann särskilt länge då, men vi delade klubb som klubbägare: Awesome Riders Club. 
 
Båda 2 var positiva att starta en SS-blogg. Från början skulle det mest bli en "bildblogg". Men det utvecklades mer och mer. Innan det hade jag inte läst någon SS blogg så vi var lite nybörjare på detta också. Jag satt alltid vid den stationära datorn då Prt Scr funkade där, det funkade inte på min bärbara dator. (innan jag upptäckte min älskling Fraps)
 
Det gick lite trögt med läsarna i början, folk var ju ovana det där med att blogga om SS. Vi fick kommentarer "Bloggar ni om ett spel?! :s", men vi fortsatte. Efter Starstableonlines start ploppade det upp lite SS bloggar här och där. Våra läsare ökade och även negativa kommentarer började ramla in. 
 
Bloggen har gått upp och ner genom hela året, vissa månader har vi bloggat mycket och vissa har det varit bråk. Hela sommaren hade jag bloggpauser lite oregelbundet och även in på hösten tills en oktoberdag 2012 jag bestämde mig för att sluta blogga här helt. 
 
Nu 1 år sedan är statistiken i taket och kommentarer ramlar in hela tiden. Vissa människor kanske tycker vi alla är idioter som sitter och bloggar om ett spel. Men det är mer än ett spel, det är vänskap som man får genom att spela SS. Man lär sig mer än att rida runt och göra uppdrag, man får lära sig att stå emot mycket. 
 
Jag har blivit mycket starkare som person sedan jag spelade SS. Jag har lärt känna underbara människor. Jag har varit arg, glad, ledsen, besviken, alla känslor. Jag har upplevt mycket saker som jag tagit lärdom av. Det är både en fördel och nackdel med ett tjejspel, det vet alla.
 
Hatten av (ridhjälmen av) för oss SS-BLOGGARE som kämpar med våra bloggar dag ut och dag in, vi ska kämpa tillsammans för att få Starstable att bli så bra som möjligt, nå ännu mer ut och få bort alla fördomar "Bloggar ni om ett spel?! :s". 
 
Även alla andra som spelar SS ska ta åt orden ovan, girlpower!
 
Tack underbara Starstable som gett mig och alla andra tusentals tjejer runt om i Sverige få spela detta spelet. Starstableonline.se är inte slut än! 
 
Andra headern!
En av våra första headers!
 
 
idolbild!
 
 
(Som skrivit inlägget)
 
OCH 
 
 
 

Lolli(Bella Seaside)

Grattis till ett-årsdagen! :D

2013-01-23 @ 18:43:21
URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood