Jag älskar detta spel haha xD

Tuva Mcson

~♥REKLAM♥~

Hejsan! Förlåt om jag stör. Jag heter Tuva Mcson och jag skulle verkligen uppskatta om du läste min blogg. Bli inte arg på mig.

Jag har en liten grupp som kallas R.E.P - Ryttarnas Erfarna Poliskår.

I R.E.P brukar medlemmarna se till så att ingen är taskig och de brukar leta efter hästar som är ensamma. När en medlem hittar en ensam häst ska den hålla hästen sällskap tills ägaren kommer, så ingen snor eller skadar den.

Vill du veta mer gå in på Sunstable.bloggo.nu och gå sedan in på kategorin R.E.P bredvid ''Start''.

Hoppas du blir medlem och det skulle betyda mycket för mig om du läser min blogg. Är så aktiv jag kan! Sprid vidare!! ♥♥♥

Ha en bra dag!

2013-07-10 @ 15:38:55
URL: http://www.sunstable.bloggo.nu/
Elaine Riverforce

ÄRE DU SOM E HOLLYWOODIZ? o.O woops, caps x)

2013-07-10 @ 19:54:50
URL: http://elaineriverforce.blogg.se
Mandy Moonnight

Vad heter spelet? :)

2013-07-10 @ 22:34:05
Amanda Sunbridge

Är det DU som är Hollywoodiz? 0.0

Omg du e så pro ;)

Spelade mot dig förut, heter Mollfuler :D

2013-07-10 @ 23:45:14
leia

Jag med :DD
jag heter strutsfjeder XD

2013-07-11 @ 00:06:06
Tove Moonstar

Vad heter spelet? Det ser jättekul ut så snälla svara <3 :)

2013-07-11 @ 08:36:33
Elaine Riverforce

Spelet heter Transformice ;)

2013-07-11 @ 14:47:19
URL: http://elaineriverforce.blogg.se
Sabrina Bluefall

Jag oxo,jag heter Kaisalover och är little mouse,är så noob på spelet :)

2013-07-17 @ 20:28:20





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood