Ett plötsligt beslut

 
Detta beslut kommer nog vara väldigt chockerande och ganska plötsligt.
 
Under en ganska lång period nu har jag funderat på detta med Starstable, med bloggen, med allting som kretsar kring Starstable. Jag har grubblat dag som natt på hur jag ska göra.
 
Jag orkar inte spela starstable länge, jag orkar inte driva denna blogg längre. Jag vill inte längre. Mitt intresse för irl-livet ökar och det känns som om jag faktiskt ska leva det liv jag har, och inte bara sitta vid datan hela mitt liv. Jag vill bara komma ut och leva, problemet är att jag kan ju inte det nu. Starstable är som ett heltids jobb som alltid ska skötas, det är inte lätt.
 
Men jag har haft svårt att bestämma mig eftersom det inte bara är jobb, utan jag har otroligt många, underbara, grymma, roliga, sjuka minnen här ifrån. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort på grund av Starstable.
 
Hela mitt liv har nästan bara handlat om Starstable, det kommer kännas otroligt skumt att vara utan det nu.
 
Jag är glad och nöjd över allt jag gjort och jag skulle inte vilja ändra någoting om jag väl kunde. Allt detta som jag byggt upp på 1 och ½ år kommer nu sluta byggas.
 
Jag kan inte fatta själv att jag säger det här men, jag ska sluta spela. Jag ska släppa allting nu. Detta kommer vara det sista inlägg jag skriver.
 
Det är med trårar i ögonen jag skriver detta eftersom allting betyder så mycket för mig. Bloggen, DBC, vännerna, ja ALLT. Men detta är en del av mig, och de kommer det alltid att vara. Jag kommer aldrig någonsin glömma allt jag gjort på detta spel. Men på något sätt är jag även klar, jag har ingenting att sträva emot. Visst kan man hitta nya mål men det är svårt. 
 
Jag vill tacka Starstable, mina vänner, dbc, bloggen, internet, universum för allt jag fått vara med om. Jag vill tacka DIG för att du läst denna blogg och för att du tagit dig tid att klicka in här.
 
Det finns en person jag vill tacka extra mycket, som alltid funnits där för mig under denna resa, Wildancer.
 
Bildbomb under hela mitt SS-liv:
 
 
(Min födelsedag 12 maj 2012)
 
 
Detta blir det sista inlägget jag skriver. Bloggen står kvar, den kommer aldrig att raderas. Jag kanske loggar in då och då för att kolla till saker och ting, men inte mer än så.
Tack för allt, jag älskar er ♥

Joline riverdawn

åh lina :( <3

Svar: <3
April Starwood

2013-07-15 @ 15:42:06
Alexandra

Men? Du lät ju så glad när du kom hem.. Du hade en sådan energi och gnista med det hela. Men nu.. Bara sådär.. Så tar det slut? Helt och hållet? :(

Jag önskar dig ett stort lycka till i framtiden <3

Svar: Det kanske missuppfattades lite :c tyvärr så ja :( Tack så mycket, vad snällt sagt av dig!
April Starwood

2013-07-15 @ 16:08:02
URL: http://Zeptus.bloggo.nu
Ruth

jesus

2013-07-15 @ 16:12:05
URL: http://shortwood.bloggo.nu
rose

Men då betyder det att Jen också får sluta, do you remember avtalet? :(

2013-07-15 @ 16:25:17
URL: http://rosestarstable.blogg.se
Katelyn

Tråkigt :( Men kan förstå dig, starstable kan ofta ta upp för mycket av ens IRL liv :( Funderar oxå på att sluta

2013-07-15 @ 16:28:52
duvet.

<3

Svar: <3
April Starwood

2013-07-15 @ 16:35:24
URL: http://starstablegazer.blogg.se
Ellen Flowerbell

OMG OMG! App nu ska jag skriva till dig här!:

Kära April Starwood. Jag förstår nu att du kanske inte vill spela längre, just nu när jag läste detta så tog det ett tag för mig att fatta att SSO alltid med April ska läggas ner! Du gör dina egna designers osv! Gör ofta inlägg som ingen annan gör! Detta har du lyckats med! Nu ska du leva det liv vidare glömma allt som har med SS-värden att göra och inte känna sorg för detta! Som jag såg på en bild, du hade LT-kläder så du kan ju alltid komma tbx till SS!

Hoppas du kommer tillbaka!

Ellen Flowerbell

Svar: Tack, vad snällt skrivet av dig! Kommer tyvärr inte komma tillbaka :( Men tack så mycket!
April Starwood

2013-07-15 @ 16:41:41
URL: http://onlinejorvik.blogg.se
Lolli

Gud va tråkigt :( Men förstår såklart! ❤

2013-07-15 @ 17:01:35
URL: http://starstableryttarna.blogg.se
Matilda Greenstone

Jag känner ju inte dig på SSO, knappt träffat dig. Men jag har alltid velat lära känna dig och Jen, ni verkar vara otroligt snälla människor som bryr er om andra.
Dessutom har ni båda jättebra bloggar!

Ha det bra och ta hand om dig! <3

2013-07-15 @ 17:40:59
URL: http://skydancers.blogg.se
Holly Eveningbridge

NEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer skna dina underbara redigeringar!!! Synd att du verkligen slutar, men förstår dig...lycka till i framtiden! (jag skulle kunna ta över din gubbe xD xD skojja). Ha det bra... <3

2013-07-15 @ 18:07:22
URL: http://hollystarstable.blogg.se
Thea Darkwood

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
Kommer sakna dig som fan, även fast vi inte känner varandra så bra.
Ingen mer App. :(
We will miss you ♥

2013-07-15 @ 18:12:46
URL: http://lifeinjorvik.blogg.se
Courtney Mooncamp

NEEJ din blogg är ju så underbar! Snälla sluta inte :(

2013-07-15 @ 18:15:17
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Jasmine Lighthill

NEJ, NEJ, NEJ!!! :((

2013-07-15 @ 18:27:49
URL: http://starstablejoppi.blogg.se
Tuva

;_; Ohh gu vilken sorg man känner i sig.. Alla kommer sakna din glöd April! <3 Lycka i iri! <3

2013-07-15 @ 18:32:00
URL: http://tuvan.bloggo.nu
Abbie ponystar

;__; jag vill vakna nu!!! >.< det är bara en mardröm ;_; jag kommer att sakna dig april<3 gråter irl D`:

2013-07-15 @ 18:36:20
Stephanie Goldnight

Hur ska det gå med Jen, avtalet ni gjorde??? Vad synd att du slutar!! :(

2013-07-15 @ 18:41:39
Stephanie Goldnight

Hur ska det gå med Dbc, och vad händer med dina hästar och Gubben April =(
Stackars Musse <3 =(
Stackars dig <3 =(

2013-07-15 @ 18:43:32
Nadia Moonnight

Det är tråkigt att sluta, det har liksom blivit en vana att klicka p "starstableonline.se" innan jag loggar in på sso. Men du ska helt klart göra det som känns bäst för dig April.
Jag önskar dig lycka till i framtiden och hoppas att du kommer ha det bra!
Stora kramar från Nadia Moonnight, ditt evigt trogna fan.

2013-07-15 @ 18:48:32
URL: http://starstablenadia.bloggplatsen.se
Nadia Moonnight

Det skulle stått att det var tråkigt att du skulle sluta.

2013-07-15 @ 18:50:19
URL: http://starstablenadia.bloggplatsen.se
Meja Bluestar

Jag ska inte vara negativ nu, men även fast jag inte känner dig så där värst bra kommer jag sakna dig sjukt mke. Nu ska jag ju verkligen inte säga att du inte ska sluta och stoppa dig från det, men nu är jag osäker på hur det blir med Jen, DBC, hela SS.. Kommer sakna dig och jag hoppas du får det bättre utan SS. Jag förstår hur du känner, man orkar inte efter ett tag. Har egentligen knappt fattat att detta är sant men, hej då <3 :)

2013-07-15 @ 19:02:42
Sally Westfield

men ååh App :( förstår hur du känner, jag har funderat på samma sak en tid..
lycka till IRL, kommer sakna dig <3

2013-07-15 @ 19:37:24
URL: http://sallywestfield.blogg.se
Anonym

Nej, kommer sakna dig så otroligt mycket <3 ;( Glömmer aldrig bort dig och kommer aldrig glömma hur duktig du är med bloggen och hur du drev den. Kommer kännas så konstigt, ingen App i starstable världen något mer ;_; Hela jag är ledsen och förstörd när jag fick veta det. Du betyder så mycket för mig. Saknar dig redan. Lycka till i din framtid! <3

2013-07-15 @ 20:00:59
Cassandra

Kommen sakna dig otroligt mycket App. Ingen App i starstable världen som man kommer att se ;_; Kommer aldrig glömma dig eller något med bloggen eller dina hästar. <3 Lycka till i din framtid älskade App! <3 I never forget you :*

2013-07-15 @ 20:04:02
URL: http://riverforce.blogg.se
Alice wintergirl

I miss You! <3 har läst din blogg varje dag! Hoppas du får det bra. Kommer sakna att gå in på din blogg. Ha det bra Bästa April kommer sakna dig enormt mycket<3

2013-07-15 @ 20:20:28
Ella

App kommer sakna dig lila vännen min du vet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta va!? <3

2013-07-15 @ 20:22:02
Daphne Southwood

Åh, april! tänk att du var en av dom första jag lärde känna på sso och att när jag efter min paus kom tillbaka hade du glömt bort mig. jag hann ju inte lära känna dig. kommer ändå sakna att läsa din blogg och se april runtom på jorvik. känns väldigt overkligt att du ska försvinna nu men inget varar förevigt. all lycka till dig irl!

2013-07-15 @ 21:07:50
URL: http://icebelle.blogg.se
Alicia Friendwater

NEEEEEJ :'( får jag ta över ditt konto? och förresten Lycka till vill så gäääääääääääääääääääärna att du stannar :'(

2013-07-15 @ 21:08:15
URL: http://Friendwater.bloggplatsen.se
Lily Winterstar

respekterar det beslut du gjort....

men kommer sakna att läsa dina fina inlägg & se på dina fint redigerade bilder. men ha det sp trevligt. <3 Lil

2013-07-15 @ 21:15:22
URL: http://starstableisland.blogg.se
Kellson, Kenta

Min April, var aka jag börja..? Tack för alla våra minnen och stunder tillsammans. Du är en vän som alltid kommer finnas kvar i mitt minne och hjärta. Allt vi gjort, allt vi skrattat åt och allt vi upplevde tillsammans..Det är något jag aldrig kommer glömma. Visst tar det att få veta att du ska lämna sso. Men du kommer alltid finnas med mig i mina tankar.
Kram Kent <3

Lycka till i Framtiden!

2013-07-15 @ 22:36:31
Elisabeth Moonnight

Kommer sakna dig April! Kände dig inte, men träffade dig några gånger och du är en så underbar person! <3 Skrev ett litet inlägg om dig på min blogg, läs det om du får lust! <3 ^^

http://angeldream.bloggplatsen.se/2013/07/15/10022796-hej-da-april/

2013-07-15 @ 22:50:12
URL: http://angeldream.bloggplatsen.se
Emmy Lightlord

Kommer sakna dig och din glada blogg sjukt mycket april D:Gör det ju bättre att jag sitter i TV rummet och pappa kolar på film med sorglig musik just nu :/
Ha det bra nu och lycka till! <3
Många tusen kramar till dig ocg dina fina hästar <3
/ Emmy Lightlord

2013-07-16 @ 00:09:19
URL: http://starstablemuffinsen.blogg.se
Andis♥

Åh herregud.. får inte in i hjärnan att en av mina närmsta vänner lämnar sso, men jag har också lämnat sso för jag har ju fått egen häst och då hittar man mer intresse för IRL livet. Men hoppas vi fortfarande kan hålla kontakten via kik! <3

kram från andis <3

2013-07-16 @ 00:22:29
URL: http://andreamuller.blogg.se
Nikki Westlake

Åh April. D: Jag kände aldrig dig sådär bra som de andra, men jag var ett stort "fan" av din blogg och klickade in på den säkert 9 gånger om dagen.

Känns så sorgligt att du slutar.. Älskade din blogg, dina inlägg, din design och ja, allt!

Kom aldrig nära dig, men jag tycker faktiskt att du tar en lång ritt med Wille som ett tack för allt. Alla minnen osv. ❤ Känns konstigt att inte klicka in på din blogg längre..

Men hoppas du får det bra i framtiden IRL! Önskar dig all lycka ❤

Stora kramar från Nikki & Hästarna

2013-07-16 @ 07:19:40
Dina

Kommer du aldrig att logga in på sso mer!!???

2013-07-16 @ 10:32:54
Andrea Dolphinlund

Åhh neeej! Kommer sakna allt! Fast jag kommer allltid klicka in på bloggen som vana licksom... Kan bara inte tänka mig att allt är slut... Det är så overkligt.. Men lycka till App, jag kommer aldrig glömma dig <3

2013-07-16 @ 10:52:29
Emlan

Det är starkt av dig att bara lämna allt du har bakom dig. IRL ska ALLTID komma först och är det såhär du känner så gör du helt rätt. Jag är övertygad om att vi kommer höras ändå, snällaste, gldaste App <3

2013-07-16 @ 10:52:30
URL: http://silverhaven.blogg.se
Lillen ( Linda Youngwood )

Kommer sakna dig såååå mycket app. SSO kommer inte vara detsamma utan dig , men får du som du vill så är allt bäst.
Älskar dej app <3

2013-07-16 @ 11:02:22
Athena Nightlake

Ooooh, min app, jag önskar dig ett stort fett evigt lycka till i livet och med framtiden, jag saknar kvällarna och allt sånt, men att få se den bilden på vår lilla klump som vi hade, var en flashback. <3 Kommer sakna dig för evigt, men hoppas vi ses snart igen :)
Vi har inte pratat på jättelänge, typ nästan sen förra sommaren, kommer du ihåg den? :)
Hahha, skype skype skype, hela dygnen runt :) <3 hoppas det går bra i ditt liv, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta lina :) <3

Kram Hatten

2013-07-16 @ 12:58:22
Alma sunhill

Hej app <3
jag vet att inte vi lärde känna varan så mycket när jag kom in i ss men jag kommer sakna dig super mycket!
dbc kommer sakna dig sjukt mycket!
jag hoppas du får det bra i ditt riktiga liv lycka till <3 c: :3 :(

2013-07-16 @ 14:58:30
URL: http://starstablelusse.blogg.se
Emilia Goldstar

Kmr sakna att läsa den här bloggen ;( Vi är inte vänner i SS men var med i klubben GF inte den första men det andra ;) Du är en asgrym tjej! Du är bara bäst så du vet! I miss you <3

2013-07-16 @ 15:35:52
jamie masternight DBC medlemm

NEJ, snälla säg att du skojjar snälla jag gråter på riktigt :(

2013-07-16 @ 19:47:25
Johanna

Jag tycker det här är riktigt sorgligt :( adjö app!

2013-07-16 @ 20:50:17
URL: http://jeeb.blogg.se
Avdotia

Kommer sakna din blogg<3 Hela starstable kommer sakna dig<3

2013-07-16 @ 21:15:12
URL: http://avdotiashynight.blogg.se
Sofia Turtlebear

Läst detta flera gånger nu, jag känner att tårarna stiger. Jag känner inte dig, hr aldrig täffat dig. Men du är underbar. Tårarna so kommer är av glädje och sorg. Glädje för att du går vidare. För att duhar varit här, gjort ditt. Sorg för att... du o dinn blogg har funnits där sen jag börjde sso. att dett är det sista inlägget får min ögon att tåras.
Ha det bra App o lycka till
c': nu gråter jag c': Ha det bra och ta hand om dig nu c:

2013-07-16 @ 21:56:51
Lova was here

Jag kände inte riktigt dig men.. det känns overkligt att du bara ska försvinna...

Nu känner jag verkligen att tårarna stiger (ja jag är en barnunge) men.. jag kommer sakna dig App, hoppas du fixar ditt irl liv, jag hoppas att ingen ska ta hand om ditt konto, inte för nåt dumt utan för.. Jag kan inte se April Starwood med nån annan med April bakom skärmen, ha de bra <3

Nä fan nu kommer tårarna, jag vet att det var ett svårt beslut, men jag vet oxå att du klarar det

Lycka till med livet fina App

2013-07-17 @ 01:54:51
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Ronja GladeDawn

NEJ DU FÅR BARA INTE SLUTA TÄNK PÅ DINNA HÄSTAR DU BARA DRAR STRUNTAR I DOM JAG SAKNAR DIG KOM TILLBACKA SNÄLLA ALLA VILL DET INTE BARA JAG ALLA SEJER JAG. SNÄLLA FORSET SPELA TA HAMND OM DINA HÄSTAR ÄLSKA DOM FÖRSVINN INTE SNÄLLA FÖR ALLAS SKULD. OCH DINNA HÄSTAR FÖRSVIN INTE FRÅN OSS SNÄLLA APRIL VI BER DIG

2013-07-17 @ 09:54:04
Susan Moonstar

Det är ditt val. Jag hoppas verkligen att du får det bra och att du känner dig nöjd med beslutet. Jag önskar, önskar, önskar att jag fick lära känna dig. Det blev aldrig så. Du ska veta att jag beundrat många saker du gjort och jag hoppas verkligen att du får det bra.
Ha det bra och sköt om dig!

2013-07-17 @ 14:32:05
Julia Snowwood

Åh April! :( Jag kan inte föreställa mig hur det blir utan dig. Utan den här bloggen som jag älskar och går in på varje dag! Och dbc. Dbc blir aldrig detsamma utan dig. :( Men jag förstår, det är klart, du måste ju kunna leva ditt riktiga liv. Åh herregud App, jag kommer sakna dig väldigt mycket, men jag önskar dig all lycka i framtiden! :) ♥
Hejdå! ♥

2013-07-17 @ 19:23:06
Bella eastfield

kommer sakna dig :'(<3
Jag vill önska dig en lycklig och ljus framtid april, du e bäst <3

2013-07-17 @ 21:43:06
URL: http://jorviklife.blogg.se
Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Sunstar

Lycka till i ditt irl liv! :D

2013-07-18 @ 18:08:02
URL: http://jorvikjo.blogg.se
Scarlett Silverwood

Åh App :(

Jag har aldrig ens pratat med dig, men du verkar vara en så underbar person som inte bara skrattar åt allt som vissa andra "flummisar", för du kan vara allvarlig också. Det torr jag är viktigt.
Jag rglad att du har kvar din blogg och så, för nån gång i framtiden kanske du kommer tillbaka, även om du just nu inte tänker, för vem vet?

Men jag önskar dig lycka till och jag hoppas du får ett underbart liv!


PS. Kommer du ha kvar din inloggning på sso?


Många kramar och lyckönskningar ♥

2013-07-18 @ 18:49:12
URL: http://olivojsen.bloggplatsen.se
Sara Flowerlord

Neejj, ja hade tagit några veckors paus från bloggläsandet så kmr ja tbx så står detta... Men men de e ditt val så lycka till i framtiden och ha ett bra liv ♥♥♥ :c Hej då <3

2013-07-19 @ 15:49:12
URL: http://flowerlord.bloggplatsen.se
Mandy Moonnight

Kommer sakna dig App! Även om vi inte kände varandra så särskillt bra!

2013-07-19 @ 16:31:05
Lara Mcfield

Du, din blogg har varit underbar. Men lycka till IRL, i framtiden <3

2013-07-19 @ 22:53:25
zoe dolphinborn

tråkigt sluta inte men jag kan ta över din gubbe. Sso är så roligt och irl får jag inte bli starrider!!!!!!!!!!

2013-07-20 @ 19:16:19
amanda goldheart

jag började läsa din blogg för 3 dagar sen och har följt den sen nu,du är jätte bra!de kommer bli så tråkigt utna dina fina inlägg och dina fantastiska bilder. Jag blev tår ögd när du la upp detta inlägg. Och när jag såg bilderna....jag kan inte säga nåt mer men jag önskar dig all lycka och att du någon gång kollar in i starstable :) <3

2013-07-20 @ 23:24:50
URL: http://starstableamanda.blogg.se
leia

du får inte D:

2013-07-21 @ 11:41:13
Sara Darknight

Nej, jag kommer att sakna dig. Dina redigerade bilder är så bra :(
Om du någonsin ångrar dig, så väntar jag på dig <3
Jag vet att du och Izabella (Alexandra) inte har så bra kontakt längre, men stackars henne, ni var ju så bra vänner. Och Wildancer, han kommer att sakna dig och vara riktigt ledsen :( Om något är bra med det hela så är det att om du kommer tillbaka så har du jätte många sc, ne, nu ska jag inte skoja. Alla som vet vem du är, kommer att sakna dig sjukt mycket. Speciellt DBC och Wildancer.

Kram Sara Darknight

2013-07-22 @ 18:08:04
Ella Snowwood

Har nu läst det hära flera ggr om och inte kommenterat. Men kommer sakna dig enormt kan knappt fatta att du går ur DBC och lämnar starstable. Men du vet att det är bara att komma tillbaka som jag hoppas på ;) Men hare bra och kom ihåg mig för jag kommer alltid komma ihåg dig! <3

2013-07-25 @ 14:04:01
URL: http://icewest.blogg.se
Annie Bluestar

Nej :(

2013-07-25 @ 16:47:05
URL: http://anniestarstable.blogg.se
Diana Flowerpie

Klokt beslut, men vi kommer att sakna dig.

2013-07-26 @ 12:03:14
Selena Flowerfall

Skrev en kommentar för ett par dagarsedan men den verkar inte ha kommit fram...Aja, jag skrev iaf att det är synd att du slutat men jag förstår dig! Du har en jättefin blogg och man blir inspirerad av dig! ♥ Önskar dig all lycka!

2013-07-27 @ 23:37:04
URL: http://selenas.bloggplatsen.se
Thea Northknight

ehm..? owo

2013-07-30 @ 17:10:36
ブルガリ キーケース

Any time I JUST receptive chrome, the idea instantaneously lock-ups. We have all tested cutting open the idea throughout risk-free option and still aging function. I JUST still tested evolving this website. Anytime this good friends supply us a web link inside google messenger, the idea frees away chrome it is effective excellent, I am able to see the net normally. What precisely do i conduct? I JUST previously un-installed along with reinstalled the idea..

2013-08-03 @ 05:37:50
URL: http://www.bvlgarieshop.asia/
Alexandra

Nu har det snart gått en månad sen du la ner. Men det känns som flera år. Jag klickar fortfarande in här varje dag i hopp om nya glada inlägg.
Men idag kom jag på, att April lever sitt liv utanför bloggen nu. Du kommer inte tillbaka. Men samtidigt i allt svårt så känns det lite som en lättnad.
Lycka till i framtiden <3

2013-08-05 @ 18:14:14
URL: http://Zeptus.bloggo.nu
Svea Westforest

Finns<3 App du väljer om du vill lägga ner men...JAG KMR ATT SAKNA DIG SÅÅÅÅ! Även om du inte känner mig så vill jag att du ska veta att jag läste din blogg nästan sen du började med bloggen<3 När jag läste inlägget så kändes det som att du bara släppte allt HELT. Men du skrev att du ska logga in då och då så du har iaf inte släppt allt.

2013-08-08 @ 13:22:13
Barnvagnen

Nej vad tråkigt *snyft*

2013-08-12 @ 17:10:38
URL: http://tryggbarnvagn.se
esset

Jag respekterar ditt beslut (ändå fast jag är en respektlös tonåring) men...
SNÄLLA KOM TILLBAKA.
liksom först var jag: AAAAw vemodigt :(
sen var jag: Okey hej då.
sen: ok.
Sen: jag saknar appan lite.
nu: FUUUUUUUU KOM TILLBAKA.
men jag skriver inte FUUUUCK KOM TILLBAKA (ändå fast jag gör det) för jag är en bra, politisk människa :)

PS. Jag är ingen politisk människa. Jag är pervers och det finns en stor chans att jag säljer min kropp på gatan när jag blir stor. (Notera sarkasmen)men det skulle va kul om du kom tillbaka <3 :) Förlåt om denna kommentar gör dig förvirrad ;u;

2013-08-15 @ 14:13:29
Alexandra Easthill♥

Jag kände dig aldrig men jag hade mer än gärna gjort det♥ Du verkar vara en otroligt trevlig person med en underbar personlighet♥ Det är ju väldigt synd att du slutar men ditt liv ditt beslut, right? Jag ber dig inte att stanna eller att sluta utan jag ber dig att du ska ha det bra i det livet du lever och gör dem besluten som känns rätt för dig! Hoppas då får det bra i ditt liv, och en vacker dag kanske du ångrar dig? Ha det iaf så bra som möjligt! ☺♥ :)

2013-08-17 @ 03:49:16
URL: http://easthill.bloggo.nu
Matilda Greenstone

Du kanske aldrig kommer läsa detta. Men jag vill bara ändra lite på hur jag formulerade mig i min kommentar ovan.

Det kanske lät som jag ville känna dig för att du hade en stor och bra blogg samt var "känd". Men jag menade inte så. Jag försökte bara få fram att jag tror många såg dig som en snäll person, även jag, och skulle tyckt det var roligt att fått träffa dig.

Jag önskar dig ett stort lycka till! Och även fast det inte känns så nu, kanske du kommer tillbaka ändå.

Ha det bra! :)

2013-08-18 @ 13:29:51
Tatiana Goldstar

:(

2013-08-25 @ 21:28:49
URL: http://goldstar.blogg.se
Emmy Lightlord

Besöker fortfarande din blogg i alla fall en gång i veckan...ifall...kanske...
det skulle komma upp ett inlägg...som typ "jag har ändrat mig, i am back" :(
Saknar dig April, hoppas du ser detta för att förstå hur många vi är som saknar dig <3
Ha det så bra fina du <3

2013-09-24 @ 22:04:33
URL: http://lightlord.blogg.se
Sofia Goldwood

Kom tbx!!! <3 DD:

2013-09-27 @ 06:40:15
URL: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Rita Starrock

Kom snälla tillbaka, du kan i alle fall logga in en gång i månad/veckor ? Alla skulle blivit glada om du hade :)

2013-09-27 @ 20:19:49
URL: http://Rita-Silver.bloggo.nu
carin

:( Kan jag få din gubbe? Nee s´å klart jag inte får

2013-10-04 @ 18:31:19
URL: http://mystarstable.bloggplatsen.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood