Hästar som jag ägt

 
Bläddrade igenom lite bilder när jag såg en bild på de gamla hästarna jag ägt. Så med det tänkte jag visa er vilka hästar jag ägt, varför jag sålde de osv! 


Namn: Wilddancer
Smeknamn: Wille
Kön: Hingst
Kategori: Maxad C-ponny
Köptes: 5/12-2011
Såldes: -
 
Info: Wille är min starthäst, han har alltid funnits där! Det finns inte en chans på miljonen att jag säljer han 
 
 


Namn: Blueborn
Smeknamn: Bibbi
Kön: Sto
Kategori: Maxad D-ponny
Köptes: 10/3-2012
Såldes: Bor hos fodervärd
 
Info: Jag ville så gärna ha 2 hästar och hästfunktionen fanns inte så jag skapade ett konto med denna häst och bloggade sedan som om jag ägde henne! Bibbi har funnits med otroligt länge, men när hästfunktionen slutligen kom så orkade jag inte växla konto så hon fick en fodervärd istället!
 
 
Namn: Rockstar
Smeknamn: Rockke
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: Slutet av 2012
Såldes: Bor hos fodervärd
 
Info: Jag ville ha en 3-åring som jag skulle utbilda och träna upp. Dock glömdes Rockke bort osv så han fick åka till samma fodervärd som Bibbi!
 

Namn: Qickruby
Smeknamn: Hann aldrig få ett :c
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: 2/4-2012
Såldes: 2-3/4-2012
 
Info: Jag vet faktiskt inte varför jag köpte denna haha.. Jag var helt energisk av uppdateringen, så när allt hade landat insåg jag nog att jag inte ville ha den xD




Namn: Thunderblaze
Smeknamn: Hann aldrig få ett :c
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: 2/4-2012
Såldes: 2-3/4-2012
 
Info: Samma här, visste inte vad jag ville ha när uppdateringen kom!

 
Namn: Darkmaster
Smeknamn: Musse
Kön: Hingst
Kategori: Maxad D-ponny
Köptes: 2/4-2012
Såldes: -
 
Info: Hade ju sett en bild av denna på starstable's FB, var helt kär från början! Musse köpte jag samma dag som jag var testryttare, och det är minnen att behålla! 
 
 
 
Namn: Braveheart
Smeknamn: Bamse
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: ? (i mitten av April iallafall)
Såldes: 13/4-2013
 
Info: Jag har länge drömt om denna häst med vit man! När det kom fram att man inte skulle kunna byta färg så sålde jag han haha :c
 
 
Namn: Eastgaze
Smeknamn: Essá
Kön: Sto
Kategori: Storhäst
Köptes: ?
Såldes: -
 
Info: Jag och Jen hade varit och grubblat länge på att köpa denna häst. Tillslut bestämde vi oss för att köpa de och det tog över 1 timme att välja namn. Det tog ett långt tag innan jag fäste mig vid henne, jag hade planer på att sälja henne, men det har jag verkligen inte nu!
 
 
Namn: Cinnamonprince
Smeknamn: Canel
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: ?
Såldes: Avled 25/5-2013 R.I.P ♥
 
Info: Jag blev kär när jag såg denna häst så han blev min! Tyvärr blev Canel mycket sjuk och gick inte att rädda så han avlivades. Vila i frin min kära!
 
 
Namn: Nightwhisper
Smeknamn: Nissan
Kön: Sto
Kategori: Frieser
Köptes: 12/6-2013
Såldes: 18/6-2013
 
Info: Frieserhästen hade ju kommit till Starstable! Jag var ju tvungen att köpa en! Tyvärr så tyckte jag det blev för vanligt med frieserhästarna och tyckte den blev lite orealistisk. Dock saknar jag friesern ibland haha :c
 
 
Namn: Ever Horse's Frostdale
Smeknamn: Daffe
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: 15/5-2013
Såldes: -
 
Info: Jag blev kär i skimmeln när den kom. Jag älskade även den svarta, men skimmeln tog ändå över lite! Daffe är min och jag har inga planer på att sälja han! c8
 
 
Namn: Westwalker (Skulle bytas)
Smeknamn: -
Kön: Hingst
Kategori: Storhäst
Köptes: -
Såldes: -
 
Info: När jag såg hur fin denna häst var med lång man och svans ändrades min uppfattning av den. Jag grubblade och grubblade köpa eller inte? Tillslut tvingade Jen mig att köpa den. Jag behöll den några dagar men tanken slog mig, jag vill inte ha 2 nästan likadana hästar i mitt stall. Jag ville inte heller att denna nya häst skulle ta Musses plats. Men det stod mellan de 2. Men jag valde Musse, och kommer alltid välja Musse. Han har också en lång historia, och jag vill att den ska fortsätta!
 

 
De var nog alla! Kommer dock ihåg att jag hade 2 st till som jag sålde för att testa så det skulle funka när jag var testryttare! 
 

Alexandra

Då har du haft/har 14 heeestat :o

2013-07-14 @ 13:42:27
URL: http://Zeptus.bloggo.nu
Katarina Riverwood

Herregud, så många du har haft och sålt xD Jag skulle aldrig ha tängt mig att sälja nån av mina, fast du hade ju en fördel med alla sc.

2013-07-14 @ 16:05:37
Ida

Egentligen tröttnade April på Canel, så hon sålde honom, HAHAH!

2013-07-14 @ 17:26:57





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood