Intervju med GM Heather!

 
Hittade en gammal intervju i våran mejl! Detta var ca 1 år sedan (2012-05-16) 
Det är Game Master Heather som har svarat på dessa frågor!
 

 
Hej Game Master Heather! Vad arbetar du med i spelet?
Svar: Hej! Jag är grafiker, så med andra ord gör jag saker som syns i spelet. Det kan vara lite vad som helst, hus, djur, träd...

Hur länge har du varit Game Master?
Svar: några månader. (och ca 1 år mer nu)

Vad är det bästa med att jobba med detta?
Svar: Att det är ett så roligt spel att det riktar sig till en annan målgrupp än vad de flesta spel gör.
 
Vad är det sämsta/mindre bra med att jobba med detta?
Svar: Den var klurig!

Hur många gånger i veckan jobbar du?
Svar: Fem dagar i veckan, ett helt vanligt jobb med andra ord.

Hur gammal är du?
Svar: Jag är 26.

När började du jobba med detta jobbet?
Svar: Jag började jobba här i somras, så snart ett år. (Snart 2 år nu)

Vad är ditt hemstall?
Svar: Fortfarande Moorland faktiskt.

Vilken är din favoritplats?
Svar: Jag tycker om Valedale och de krokarna. Det är så fina färger där!

Vilken färg är din häst och vad heter den?
Svar: Min häst heter Braverunner och är ljust brun.
 


 
Bild från Starstable's facebook. Alla Game Masters! 
 

kajsa

Hur interjuvade du henne? :O

2013-07-15 @ 12:17:02





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood