Mitt absoluta favoritplagg

 
 
 
Måste vara dessa svarta jeans! Jag älskar allt hos de! Boxorna är både snabba, snygga och går att matcha med allt! 
Jag bor liksom i dessa byxor haha, de är ju så perfekta!
 

Nicole Seaknight :3

Instämmer, de är hur snygga som helst ;D

2013-07-07 @ 20:16:49
URL: http://Fireruby.blogg.se
Anna ^___^

Jag vet, dööösnygga!!

2013-07-08 @ 17:58:40
Lovisa Westforest

Dom är jättesnygga! :o Men vart köper man dom? :)

2013-07-09 @ 16:43:25
Anja ¤_¤

Super snygga!! Vart köper man dom?? Vill ha!

2014-11-09 @ 20:33:46





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood