Sämst på att levla

 
Haha jag klarar inte av att hålla en stadig rutin i levlingen, det går bara inte xD
Jag försöker tvinga mig själv att göra det då och då, fast det är så sjukt tråkigt 
 
Det är tråkigt för att det tar oerhört lång tid och att sitta och köra lopp på lopp är inte jättekul haha, mitt mål är att levla klart Essá och att Daffe ska vara i minst level 13 innan sommaren är slut. En dröm är att alla är färdiglevlade haha xD Önska mig lycka till 
 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood