Välkommen till mitt stall


Jag tänkte visa er mitt stall, min ordning och hur hästarna står! 
 

Som ni ser har alltid Wille den finaste boxen, ingen får röra den förutom han haha xD Sedan så står de övriga 3 hästarna i den stora boxen och den normala. Där har jag ingen speciell plats, utan där kan de byta plats ibland
 
Sedan så har vi min garderob för ryttaren xD Detta har jag samlat på i 1 och ½ år!

Sida 1: T-shirts och kortare tröjor (Sommar)
Sida 2: Tröjor och jackor (Vinter)
Sida 3: Byxor och kjolar
Sida 4: Skor och handskar
Sida 5: Hattar, hjälmar, mössor mm
Sida 6: Överiga saker från uppdrag osv
 
När det blir vinter kommer jag byta sidor på 1 och 2 så vinterkläderna är först! 
 
 
Här har vi min garderob för hästarna och husdjur!
 
Sida 1: Träns
Sida 2: Schabrak
Sida 3: Sadlar, kategoriserade. Högst upp delux-sadlar, sedan allround sadlar och sedan dressyr-sadlar och sist western-sadlar
Sida 4: Dekorationer mm
Sida 5: Min lilla "bank". Jag säljer dessa när mina JS är slut xD
Sida 6: Mina små söta husdjur!
 
Jag är nöjd med min ordning jag har, jag har lätt och hitta och det känns välorganiserat! 
 
 

Sara Darknight

Jätte bra ordning du har :)

2013-07-10 @ 04:43:57
Kate Lightgirl

O.M.G YOU ARE SOO AWESOME :DDD Tycker jag faktist :)

2013-07-10 @ 11:54:59
Kate Lightgirl

O.M.G YOU ARE SOO AWESOME :DDD Tycker jag faktist :)

2013-07-10 @ 11:55:31





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood