Resultat ~ Big brother

 
Resultat om vårat upptåg igår. Tyvärr så kunde inte alla muklor vara med. Men det var Jag, Kent, Emlan och Jen 
 
Det började med att vi packade våran ryggsäck med det vi behövde ha med oss och redan red vi iväg!
 
 
Nu har vi klivit in i fiskebyn, finns ingen återvändo om du inte vill förlora såklart 
 
 
Vi flummade omkring och lekte lite smått överallt tills allvaret började.
Vem skulle ge sig först?
Jo, Kent blev den första muklan att lämna. Kvar stod nu jag, Jen och Emlan.
Vem skulle ge sig som 3'a?
Jo, Emlan orkade inte mer och stängde ner SS för att köra tfm (Transformice). 
 
Nu stod det bara mellan mig och Jen!
 
 
Jag och Jen var otroligt envisa och ville inte ge oss. Men jag tror vi höll på  att bli galna. Vi blev så otroligt trötta på fiskebyn och red omkring i cirklar typ c8
 
Men det hade ett slut, precis när mitt hopp om att Jen skulle ge sig började blekna.
 
 
Vi var och lekta vid gränsen på bron och se hur mycket vi vågade innan man gick utanför. Men så helt plötsligt så ser jag Jen gå över gränsen med en hov! 
 
 
Med det så förlorade hon och jag vann, bara för att jag fegade som en kyckling 
YEY! 
 

Kajsa

Haha grattis typ XD <33

2013-06-19 @ 13:44:59





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood