Ridit Shacco

 
Nu på morgonen så har jag ridit Shacco, som ni ser så håller solen fortfarande på att stiga upp haha 

Shacco är Jens hingst på 3 år. Han har ett mycket hetsigt temprament och behöver en lugn och stadig hand. Han är grundriden i alla gångarter och ska börja med att utbilda sig i hoppningen nu till sommaren!
 
Shacco är en otroligt fin häst med mycket muskler, en häst som behövs ridas i varje steg. Vilket gör det sjukt kul att rida han eftersom man måste kämpa och verkligen rida denna häst! 
 
 

Dina

Kan man rida andras hästar ??!

2013-06-22 @ 12:16:56
Nicole Seaknight :3

Åh gud så fin *-* Drömhäst, haha :D

2013-06-22 @ 12:26:32
URL: http://Fireruby.blogg.se
Lovisa Westforest

Gud vad fin!!! <3.<3 Men hur kan din "gubbe" rida på hennes häst? :o

2013-06-22 @ 14:12:23
Alicia snowstar

Dina och Lovisa,Hon har nog köpt den eller så är det Jen som har bytt hår;)

2013-06-22 @ 16:58:42
Alicia Starnight

Hon har köpt den, såg henne med den i Valedale för någon dag sen.

2013-06-22 @ 17:49:37
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Lovisa Westforest

Ok, då förstår jag! ^^

2013-06-22 @ 18:42:08
Cristina Flowerpie

Vart köpte du schabraket? :)

2013-06-22 @ 20:21:35





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood