Bloggtips!

 
Hur gör man får att få sin blogg rolig? Hur gör man för att man ska få många läsare som stannar?
Nu ska jag ge er lite tips! 
 
 
1.
Detta är det viktigaste av allt och det är att synas och att "sticka ut". Du ska visa att din blogg är bra och den skiljer sig från andra bloggar! Visa helt enkelt att din blogg är en unik blogg!
 
2.
Att variera är otroligt viktigt! Spamma inte miljoner inlägg av massa ridpass bilder och en tråkig text varje gång. Gör din blogg kreativ och kom på lite roliga inlägg! 
 
3.
Utseende! Att ha en rolig eller fin design som man kommer ihåg "lockar" tillbaka mer läsare eftersom den såg så rolig ut! Men det är ju ganska svårt med designer va? :/ HÄR finner du en sida där det finns gratis snygga bloggdesigner!
 

Hoppas det hjälper lite om hur du ska blogga!
Vad tycker DU är en bra blogg?
 
Och detta är bara vad JAG tycker personligen!

Rosen :3

Bra bloggtips!

2013-03-13 @ 06:54:36
URL: http://rosestarstable.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood