Grym kväll med DBC!

 
Vi hade ett litet special event eftersom DBC blev 10 månader! Vi red runt och Jen mötte oss på olika ställen och ställde frågor om vad som hänt under alla dessa månader! Jag tror att alla tyckte det var väldigt kul, det känndes så! 

 
Can't wait tills DBC blir 12 månader, jävlar vilken fest vi kommer ha!! 

starstabletjejerna2

kan du svara på mittt mail :)

beatrice snowland

har du hittat mitt mail än ämnet på mailet heter hej hejdu har världens bästa blogg!!!DU ÄR BÄSTA BLOGGARE JAG VET.d
du har världens bästa blogg <3

2013-03-30 @ 12:43:03
URL: http://starstabletjererna2.bloggplatsen.se
beatrice snowland

kostar photoshop någonting ?

2013-03-30 @ 12:53:08
URL: http://starstabletjejerna2.bloggplatsen.se
Jennifer

Du har en fin klubb <3

2013-03-30 @ 15:16:54
Amelie Bluestone

Åhh :c det ser så mysigt ut :3 går det att köa til eran klubb? :)

2013-03-31 @ 07:40:44
URL: http://jorvikexplorer.bloggplatsen.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood